The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Anna Grozavu // Păstrează copia și nu uita originalul

Articol / 02 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Anna Grozavu // Păstrează copia și nu uita originalul
  • Anna Grozavu // Păstrează copia și nu uita originalul
  • Anna Grozavu // Păstrează copia și nu uita originalul
1/3
Anna a urmat cursurile Universității Naționale de Artă București în perioada 2014-2017 în cadrul Facultății de Arte Decorative și Design, secția Design Grafic. Interesată de fotografie vernaculară, experiment și fotomontaj, în proiectele sale investighează relația dintre spațiul personal, memorie și spațiul extern. 

Păstrează copia și nu uita originalul

 
Albumul de familie este un soi de trusă portabilă de imagini care documentează evenimentele, relațiile dintre membrii familiei și oferă oamenilor posesia unui trecut imaterial. Fotografiile sunt în aceeași măsură un ritual social, o pseudo-prezență și o dovadă a absenței. Pe măsură ce timpul trece, fotografia intervine pentru a păstra și reafirma simbolic continuitatea și extinderea vieții de familie. Arhiva personală funcționează ca o reprezentare publică a formării familiei.
Proiectul își propune să recontruiască o imagine subiectiv idealizată a fotografiilor de familie, oferind o mărturie a existenței acestui cadru cu toate clișeele sale și să asambleze un eseu fotografic provenit din arhive anonime. Fotografiile creează un discurs prin ele însele și ilustrează subiecte precum: copilăria, școala primară, prietenia, adolescența, nunta, sărbătorile, bătrânețea și în final moartea. Imaginile suferă o serie de alterări: sunt reduse, mărite, reîncadrate, falsificate, se pierd și dispar; parțial sau nu. 
Dorința de a selecta imagini din arhive anonime se transformă în nevoie și înceacă să suplinească lipsa unei arhive personale.