Antonio are 22 de ani și este în prezent masterand la UNARTE, la Facultatea de Arte Decorative și Design la specializarea Metal. Creativitatea și dorința sa de a cunoaste l-au impins încă de la vârste fragede spre idealuri tot mai înalte, integrându-se în lumea artei prin ideile și lucrările sale ce au ca subiect evoluția.
Adaptare
Cameleonul este unul dintre animalele ce își schimbă culoarea, cu ajutorul cristalelor din piele ce reflectă lumina dispersând-o în culori. Sculptura ”Adaptare” reprezintă primul pas, prima mișcare înspre evoluție și anume adaptarea la factorii înconjurători, etapă fără de care evoluția și aparitia vietii însăși nu ar fi fost posibilă. Lucrarea este realizată din tablă de inox de 2 milimetri, toate suprafețele fiind modelate cu diferite ciocane și cu ajutorul unor scule și dispozitive din diverse materiale( lemn, oțel, cauciuc ), iar coada este realizată din bară de inox, măsurând 40 de milimetri grosime la bază, forjată la cald, dimensiunea cozii desfășurată fiind de 180 cm. Sculptura este compusă din aproximativ treizeci de piese, părțile componente au fost sudate între ele cu electrozi de inox, surplusul de sudură fiind ulterior îndepărtat, iar în final sculptura a fost șlefuită în totalitate.
Adaptare
Cameleonul este unul dintre animalele ce își schimbă culoarea, cu ajutorul cristalelor din piele ce reflectă lumina dispersând-o în culori. Sculptura ”Adaptare” reprezintă primul pas, prima mișcare înspre evoluție și anume adaptarea la factorii înconjurători, etapă fără de care evoluția și aparitia vietii însăși nu ar fi fost posibilă. Lucrarea este realizată din tablă de inox de 2 milimetri, toate suprafețele fiind modelate cu diferite ciocane și cu ajutorul unor scule și dispozitive din diverse materiale( lemn, oțel, cauciuc ), iar coada este realizată din bară de inox, măsurând 40 de milimetri grosime la bază, forjată la cald, dimensiunea cozii desfășurată fiind de 180 cm. Sculptura este compusă din aproximativ treizeci de piese, părțile componente au fost sudate între ele cu electrozi de inox, surplusul de sudură fiind ulterior îndepărtat, iar în final sculptura a fost șlefuită în totalitate.