The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Cătălina Culda // Perception of the infinity

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
  • Cătălina Culda // Perception of the infinity
1/8
Cătălina a absolvit Universitatea de Artă şi design din Cluj Napoca, licenţă și a prezentat prima colecţie în cadrul Galei UAD, 2017. Experimentează cu volume şi deconstrucţii şi doreşte ca piesele ei vestimentare să fie unice şi să aducă un plus de încredere în sine purtătorului. 

Pentru a stabili legăturile dintre moda contemporană şi "Percepţia infinitului" s-a pornit de la un studiu asupra teoriilor infinitului, s-a dezbătut problema percepţiei şi s-au ales elemente, cum ar fi: cercuri, fâşii lungi de material, şnuruiri, detalii multiplicate. Se discută despre subiectivitatea umană şi se transmite ideea de diversitate în gândire şi modul de diferenţiere a oamenilor prin conceperea lucrurilor înconjurătoare. S-a experimentat cu forme, volume şi imprimeuri. Din punct de vedere al materialelor s-au folosit piele lăcuită, catifea şi material imprimat digital, iar paleta cromatică imbină nuanţe de albastru, portocaliu, alb, gri şi negru. Imprimeul constă in suprafeţe care creează iluzie optică, fiind formată din dungi monocrome. Nici un detaliu nu este ales la întâmplare, astfel că paleta cromatică este alcătuită din culori reprezentante pentru cer si apă, două elemente care fac parte din tabloul infinitului.