The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Diana Chiș // Seeing is not believing

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
  • Diana Chiș // Seeing is not believing
1/8
Diana a urmat cursurile de licență și masterat a Facultății de Arte Decorative și Design, specializarea Modă-Design vestimentar din cadrul Universității de Artă și Design, Cluj-Napoca. Pe durata studiilor a efectuat un stagiu de practică în Londra, la brandul Marios Schwab și un stagiu la Paris, în cadrul companiei Rainbowwave. 

Colecția a avut ca punct de pornire un domeniu de studiu numit cultură vizuală, domeniu care nu depinde de imaginile în sine ci de tendința modernă de a vizualiza existența. Astfel prin intermediul colecției, designerul încearcă să exploreze failibilitatea percepției vizuale. 

„Seeing is much more than beleiveing.” Pe scurt, a vedea nu înseamnă a crede, ci a interpreta. Imaginile vizuale reușesc sau eșuează în funcție de măsura în care noi le putem interpreta cu succes.
„Seeing is not believing but interpreting.” Ochii noştri au fost reduşi la rolul unor instrumente de identificare şi măsurare; în consecinţă, suferim (…) din cauza incapacităţii noastre de a descoperi sensul celor văzute.
Procesul percepției vizuale este susceptibil erorilor, în urma cărora pot rezulta fenomene de tipul iluziilor optice. Totodată aceste erori pot fi utilizate în vederea manipulării percepției.