The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ALINA STOICA // CENTRUL CULTURAL IONEL PERLEA, IALOMIȚA

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ALINA STOICA // CENTRUL CULTURAL IONEL PERLEA, IALOMIȚA
  • ALINA STOICA // CENTRUL CULTURAL IONEL PERLEA, IALOMIȚA
  • ALINA STOICA // CENTRUL CULTURAL IONEL PERLEA, IALOMIȚA
1/3
Absolventă a Secţiei de Design Ambiental, în cadrul Universităţii Naţionale de Arte din Bucureşti, Alina Stoica îşi doreşte ca prin proiectele abordate să răspundă nevoilor oamenilor şi societăţii actuale, ţinând cont de elemente fundamentale în domeniul practicat, ca lumina, formele şi materialele.

Centrul Cultural Ionel Perlea, Ialomiţa


Alegerea proiectului vine din dorinţa de a rezolva una din problemele majore cu care se confruntă sistemul educaţional românesc, abandonul şcolar.
Cum principalul public este reprezentat de copii şi tineri, spaţiul a fost reorganizat astfel încât să fie mai atractiv pentru aceştia şi mai potrivit pentru desfășurarea activităților creative.
Atelierele de lucru permit interacțiunea şi colaborarea între utilizatori, spațiul și resursele putând fi împărțite.
Centrul combină programe diferite (ateliere de fotografie, muzică, pictură, olărit, sală de dans, atelier pentru realizarea hârtiei manuale, atelier multimedia, atelier de croitorie, bibliotecă, sală de lectură etc.), într-un mediu de învățare multifuncțional, creând o comunitate, ce va face ca activitățile de învățare care puteau fi privite cu reticență înainte, să fie considerate atractive. Abordarea poate fi considerată ca făcând parte dintr-un curent universal, de a educa altfel, într-un stil nou, într-un mediu netradițional.