Absolventă a Secţiei de Design Ambiental, în cadrul Universităţii Naţionale de Arte din Bucureşti, Alina Stoica îşi doreşte ca prin proiectele abordate să răspundă nevoilor oamenilor şi societăţii actuale, ţinând cont de elemente fundamentale în domeniul practicat, ca lumina, formele şi materialele.
Centrul Cultural Ionel Perlea, Ialomiţa
Alegerea proiectului vine din dorinţa de a rezolva una din problemele majore cu care se confruntă sistemul educaţional românesc, abandonul şcolar.
Cum principalul public este reprezentat de copii şi tineri, spaţiul a fost reorganizat astfel încât să fie mai atractiv pentru aceştia şi mai potrivit pentru desfășurarea activităților creative.
Atelierele de lucru permit interacțiunea şi colaborarea între utilizatori, spațiul și resursele putând fi împărțite.
Centrul combină programe diferite (ateliere de fotografie, muzică, pictură, olărit, sală de dans, atelier pentru realizarea hârtiei manuale, atelier multimedia, atelier de croitorie, bibliotecă, sală de lectură etc.), într-un mediu de învățare multifuncțional, creând o comunitate, ce va face ca activitățile de învățare care puteau fi privite cu reticență înainte, să fie considerate atractive. Abordarea poate fi considerată ca făcând parte dintr-un curent universal, de a educa altfel, într-un stil nou, într-un mediu netradițional.
Centrul Cultural Ionel Perlea, Ialomiţa
Alegerea proiectului vine din dorinţa de a rezolva una din problemele majore cu care se confruntă sistemul educaţional românesc, abandonul şcolar.
Cum principalul public este reprezentat de copii şi tineri, spaţiul a fost reorganizat astfel încât să fie mai atractiv pentru aceştia şi mai potrivit pentru desfășurarea activităților creative.
Atelierele de lucru permit interacțiunea şi colaborarea între utilizatori, spațiul și resursele putând fi împărțite.
Centrul combină programe diferite (ateliere de fotografie, muzică, pictură, olărit, sală de dans, atelier pentru realizarea hârtiei manuale, atelier multimedia, atelier de croitorie, bibliotecă, sală de lectură etc.), într-un mediu de învățare multifuncțional, creând o comunitate, ce va face ca activitățile de învățare care puteau fi privite cu reticență înainte, să fie considerate atractive. Abordarea poate fi considerată ca făcând parte dintr-un curent universal, de a educa altfel, într-un stil nou, într-un mediu netradițional.