Andra a absolvit masterul la Universitatea Națională de Arte din Bucureşti, secția Design Interior. Ca activitate artisitică caştigă premiul pentru poezie, şi are o serie de articole publicate în revista Gen90. Prin creativitate, contopeşte şi transpune gândirea poetică în designul de spații.
Showroom și atelier de Modă pentru Alexander McQueen
Spațiul, dedicat brandului de modă, cunoscut prin design-urile sale unice, creativitate și lux are ca scop principal, acela de a crea un interior care să se potrivească perfect cu filosofia lui Alexander McQueen - să fie neconvențională, futuristă, unică.
În prim contact cu spațiul, se regăsesc elementele din heritage-ul lui Alexander Mcqueen fiind transpuse prin materialele folosite, de exemplu un fenomen fiind ideea “muzei”. În atelier, îmbinarea tehnologiei contemporane cu cea tradițională se face natural, iar spațiul ilustrează o emoție ce cuprinde creația lui Alexander Mcqueen și în același timp subliniază clar procesul acesteia.
Designul include un spațiu flexibil de evenimente, o zonă de prezentare/showroom/ presă, săli de întâlnire tematice, birouri/ateliere de lucru în plan deschis și un traseu turistic pentru vizitatori, în care pot urma călătoria completă a unui articol de îmbrăcăminte de la început până la finalizare.
Showroom și atelier de Modă pentru Alexander McQueen
Spațiul, dedicat brandului de modă, cunoscut prin design-urile sale unice, creativitate și lux are ca scop principal, acela de a crea un interior care să se potrivească perfect cu filosofia lui Alexander McQueen - să fie neconvențională, futuristă, unică.
În prim contact cu spațiul, se regăsesc elementele din heritage-ul lui Alexander Mcqueen fiind transpuse prin materialele folosite, de exemplu un fenomen fiind ideea “muzei”. În atelier, îmbinarea tehnologiei contemporane cu cea tradițională se face natural, iar spațiul ilustrează o emoție ce cuprinde creația lui Alexander Mcqueen și în același timp subliniază clar procesul acesteia.
Designul include un spațiu flexibil de evenimente, o zonă de prezentare/showroom/ presă, săli de întâlnire tematice, birouri/ateliere de lucru în plan deschis și un traseu turistic pentru vizitatori, în care pot urma călătoria completă a unui articol de îmbrăcăminte de la început până la finalizare.