The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MATEI TUDOR POPA // CIRCUIT DE FORMULA 1, ADANCATA, JUD. IALOMIȚA

Articol / 11 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • MATEI TUDOR POPA // CIRCUIT DE FORMULA 1, ADANCATA, JUD. IALOMIȚAMATEI TUDOR POPA
  • MATEI TUDOR POPA // CIRCUIT DE FORMULA 1, ADANCATA, JUD. IALOMIȚAMATEI TUDOR POPA
  • MATEI TUDOR POPA // CIRCUIT DE FORMULA 1, ADANCATA, JUD. IALOMIȚAMATEI TUDOR POPA
  • MATEI TUDOR POPA // CIRCUIT DE FORMULA 1, ADANCATA, JUD. IALOMIȚAMATEI TUDOR POPA
1/4
Proaspăt arhitect, Matei Tudor Popa a absolvit programul integrat de studii licență+master al Universității de Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu” din București, în decursul anilor de studii acumulând și experiență de muncă prin intermediul programelor de practică și internship.

Circuit de Formula 1, Adancata, jud. Ialomita


„Stadionul” de Formula 1 ar urma să fie prima construcție de acest fel din lume, această formă având un lung și marcant istoric în ceea ce privește întrecerile sportive ale tuturor timpurilor. Pentru a adapta acest tip de spațiu sporturilor cu motor, în care terenul nu poate fi conținut în totalitate în stadion în sine, dar și pentru a asigura o bună funcționalitate a programului, au fost necesare anumite adaptări ale formei unui stadion sau a unei arene tipice: forma mult mai alungită pe o direcție, decupajele la nivelul pistei care să permită trecerea mașinilor, precum și adoptarea unui înveliș semi-transparent (care să permită vizibilitatea dar să și filtreze parțial lumina) și orientarea gradenelor și către exterior, facilitând vizibilitatea către zonele virajate ale circuitului.