The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANA CAPSALI // PLASTIFICATION

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANA CAPSALI // PLASTIFICATION
  • ANA CAPSALI // PLASTIFICATION
  • ANA CAPSALI // PLASTIFICATION
  • ANA CAPSALI // PLASTIFICATION
  • ANA CAPSALI // PLASTIFICATION
1/5
În perioada 2007-2015 Ana a fost elevă la Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, București, la secția Grafică. Din 2015 până în 2018 a studiat Modă la Facultatea de Arte Plastice și Decorative din cadrul UNArte București, timp în care a studiat un semestru la Accademia di Belle Arti din Bologna.

Plastification

Asistăm la un fenomen ce se manifestă cu o intensitate din ce în ce mai mare, paradoxal, odată cu progresul aparent al societătii umane. Este vorba despre un proces de pierdere sau separare a controlului asupra unor aspecte materiale și sociale ale propriei vieți. Problema generală cu care se confruntă abordarea acestui fenomen este faptul că alienarea reprezintă o stare psihologică a persoanei. În lumea modernă natura este ținută la distanță, separată de noi; oamenii se simt tot mai vidați interior în plasticul ușor accesibil și întâlnit pretutindeni, devenit un simbol al societății consumeriste. Suntem situați dintru început în lumea naturală, dar socotim mai degrabă natura ca ceva ce trebuie folosit pentru a atinge obiectivele dominatoare umane, decât ca ceva din care facem parte integrantă.