The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANA DUMBRĂVEANU // DRESS-UP WITH MAKE-UP

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANA DUMBRĂVEANU // DRESS-UP WITH MAKE-UP
  • ANA DUMBRĂVEANU // DRESS-UP WITH MAKE-UP
  • ANA DUMBRĂVEANU // DRESS-UP WITH MAKE-UP
  • ANA DUMBRĂVEANU // DRESS-UP WITH MAKE-UP
1/4
Ana Dumbrăveanu a absolvit cursurile din cadrul Facultății de Arte din Timișoara, secția Modă - Design Vestimentar. .

DRESS-UP WITH MAKE-UP

Acest proiect prezintă machiajul sub o altă formă decât cea cunoscută de om, cea vizibilă în magazine, reviste și internet. Puțini oameni cunosc ce se ascunde, de fapt, în spatele unor simple palete de machiaj, sau cum influențează acestea gândirea și perspectiva femeilor. Colecția Dress-up with make-up are ca scop evidențierea unor probleme ce au apărut în ultimii ani, legate de percepția oamenilor asupra femeilor machiate/nemachiate. Această înfățișare artificială promovată excesiv prin intermediul mass-mediei, influencerilor sau reclamelor, are ca rezultat complexarea femeilor, care se văd nevoite să adopte niște idealuri impuse. Astfel, tema aleasă are ca obiectiv principal punerea într-o lumină bună și în general neadoptată de masele de oameni, a naturaleții femeilor și totodată încurajează acest lucru, cultivând încrederea de sine. Colecția în sine conține 6 ținute monocrome diferite, care împreună formează o metaforă simbolizând clasica paletă de machiaj.