The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANDREEA BUZDUGAN // SÂNZIENE

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANDREEA BUZDUGAN // SÂNZIENE
  • ANDREEA BUZDUGAN // SÂNZIENE
  • ANDREEA BUZDUGAN // SÂNZIENE
  • ANDREEA BUZDUGAN // SÂNZIENE
  • ANDREEA BUZDUGAN // SÂNZIENE
1/5
Andreea Buzdugan a studiat între anii 2009-2013 la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din București, urmând 2 ani mai târziu cursurile Universității Naționale de Arte București, în cadrul Facultății de Arte Decorative și Design, secția Modă-Design vesimentar 2015-2018.

Sânziene

În linii mari, colecția „ SÂNZIENE” se referă la trecutul femeilor, atât din România, cât și din Africa. Se face referință la ideea de femeie care se descurcă singură ( în timp ce bărbatul ei era ocupat cu asigurarea hranei întregii familii ),despre femeia care trebuia să facă față singură pericolelor și nu se dădea în lături de la nimic, atunci când venea vorba să își apere familia.
Colecția conține 6 ținute, fiecăreia dintre acestea fiindu-i atribuită câte o stare: frică, neliniște, disperare, calm, încredere,bucurie. De asemenea, pe întregul parcurs al procesului de design, s-a urmărit preluarea unor elemente cheie din fiecare cultură ( basma, turban, cămașă ). Paternul este unul românesc, tiparul fiind cel tradițional, iar printul materialelor sau culorile acestora fiind preluate din cultura Africană. Materialele existente au fost alese corespunzător – textile fluide în partea de sus, care să ofere lejeritate și textile mai rigide în partea de jos, care să ofere protecție.