Andreea Buzdugan a studiat între anii 2009-2013 la Liceul Teoretic "Eugen Lovinescu" din București, urmând 2 ani mai târziu cursurile Universității Naționale de Arte București, în cadrul Facultății de Arte Decorative și Design, secția Modă-Design vesimentar 2015-2018.
Sânziene
În linii mari, colecția „ SÂNZIENE” se referă la trecutul femeilor, atât din România, cât și din Africa. Se face referință la ideea de femeie care se descurcă singură ( în timp ce bărbatul ei era ocupat cu asigurarea hranei întregii familii ),despre femeia care trebuia să facă față singură pericolelor și nu se dădea în lături de la nimic, atunci când venea vorba să își apere familia.
Colecția conține 6 ținute, fiecăreia dintre acestea fiindu-i atribuită câte o stare: frică, neliniște, disperare, calm, încredere,bucurie. De asemenea, pe întregul parcurs al procesului de design, s-a urmărit preluarea unor elemente cheie din fiecare cultură ( basma, turban, cămașă ). Paternul este unul românesc, tiparul fiind cel tradițional, iar printul materialelor sau culorile acestora fiind preluate din cultura Africană. Materialele existente au fost alese corespunzător – textile fluide în partea de sus, care să ofere lejeritate și textile mai rigide în partea de jos, care să ofere protecție.
Sânziene
În linii mari, colecția „ SÂNZIENE” se referă la trecutul femeilor, atât din România, cât și din Africa. Se face referință la ideea de femeie care se descurcă singură ( în timp ce bărbatul ei era ocupat cu asigurarea hranei întregii familii ),despre femeia care trebuia să facă față singură pericolelor și nu se dădea în lături de la nimic, atunci când venea vorba să își apere familia.
Colecția conține 6 ținute, fiecăreia dintre acestea fiindu-i atribuită câte o stare: frică, neliniște, disperare, calm, încredere,bucurie. De asemenea, pe întregul parcurs al procesului de design, s-a urmărit preluarea unor elemente cheie din fiecare cultură ( basma, turban, cămașă ). Paternul este unul românesc, tiparul fiind cel tradițional, iar printul materialelor sau culorile acestora fiind preluate din cultura Africană. Materialele existente au fost alese corespunzător – textile fluide în partea de sus, care să ofere lejeritate și textile mai rigide în partea de jos, care să ofere protecție.