The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANDREEA ZISU // WOOP EMOTIONS

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANDREEA ZISU // WOOP EMOTIONS
  • ANDREEA ZISU // WOOP EMOTIONS
1/2
Zisu Andreea este proaspăt absolventă a secției moda-design vestimentar- în cadrul Universității de Arte București. Atitudinea ei pentru estetismul minimalist se traduce în siluete arhitecturale și forme geometrice.

WOOP EMOTIONS

Colectia” Woop emotions” este inspirată din curentul artistic pop-art. Se deosebește de ceea ce s-a realizat pană acum în această tematică deoarece prezintă o altă stare. Spre deosebire de restul colecțiilor, această nu preia ideea de juxtapunere a unor elemente grafice publicitare, ci se axează pe simbolistică cercului și astfel rezumă o altă atitudine vestimentară. Colecția este compusă din mai multe piese vestimentare care se pot mixa între ele cu usurintă, fiind produse unitare. În realizarea acestei colecții s-au ales materialele, culorile și formele astfel încât fiecare produs în parte să se individualizeze și să fie în concordantă cu subiectul lucrării. Fiind o colecție de toamnă- iarnă, alegerea tesăturilor a fost influentată de sezonul ales. Materialul predominant al colecției este stofă crem brodata cu roșu și albastru deoarece acesta este cromatică predominanța a culturii pop- art, fiind două culori care se află în contrastul culorilor în sine.