Cătălina Stoica este proaspăt absolventă UNArte București, secția Modă - Design vestimentar, cu o pasiune pentru a crea lucruri utile, încărcate cu un mesaj puternic. Activitatea ei a început pe când avea 16 ani, având primul contact cu lumea modei printr-un internship la un atelier de croitorie.
MAN UP!
Numele "MAN UP!", care este de fapt un îndemn, a luat naștere ca răspuns la căutările ce formează conceptul colecției și reprezintă o sintetitzare a acestuia, un îndemn la întoarcerea către tot ce înseamnă masculinitatea.
Problema egalității, mai degrabă a condiționării reciproce dintre masculin și feminin, se regăsește adaptată și tratată într-o manieră vizuală modernă prin imprimarea digitală pe material. Alegerea acestui imprimeu se bazează pe dorința de a schimba aspectul unui material devenit clasic în materie de haine bărbătești, ecosezul.
Prezentarea vizuală a colecției este menită să reflecte ideea demasculinizării bărbaților printr-o manieră antitetică, pentru a accentua ideea de bază a temei alese. Acest lucru a fost subliniat prin îmbinarea obiectelor specifice bărbătești, care imprimă ideea de masculinitate, dar prezentate în corespondență cu elemente feminine, toate puse într-un cadru care se opune aspectului final al colecției și al conceptului.
MAN UP!
Numele "MAN UP!", care este de fapt un îndemn, a luat naștere ca răspuns la căutările ce formează conceptul colecției și reprezintă o sintetitzare a acestuia, un îndemn la întoarcerea către tot ce înseamnă masculinitatea.
Problema egalității, mai degrabă a condiționării reciproce dintre masculin și feminin, se regăsește adaptată și tratată într-o manieră vizuală modernă prin imprimarea digitală pe material. Alegerea acestui imprimeu se bazează pe dorința de a schimba aspectul unui material devenit clasic în materie de haine bărbătești, ecosezul.
Prezentarea vizuală a colecției este menită să reflecte ideea demasculinizării bărbaților printr-o manieră antitetică, pentru a accentua ideea de bază a temei alese. Acest lucru a fost subliniat prin îmbinarea obiectelor specifice bărbătești, care imprimă ideea de masculinitate, dar prezentate în corespondență cu elemente feminine, toate puse într-un cadru care se opune aspectului final al colecției și al conceptului.