The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

CRISTINA ELENA COROBLEANU // CIORAPII FLAMINGILOR DE HORACIO QUIROGA - CARTE POP-UP

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • CRISTINA ELENA COROBLEANU // CIORAPII FLAMINGILOR DE HORACIO QUIROGA - CARTE POP-UP
  • CRISTINA ELENA COROBLEANU // CIORAPII FLAMINGILOR DE HORACIO QUIROGA - CARTE POP-UP
  • CRISTINA ELENA COROBLEANU // CIORAPII FLAMINGILOR DE HORACIO QUIROGA - CARTE POP-UP
  • CRISTINA ELENA COROBLEANU // CIORAPII FLAMINGILOR DE HORACIO QUIROGA - CARTE POP-UP
1/4
Corobleanu Cristina Elena este absolventă a Facultății de Arte Decorative și Design din cadrul UNArte București, specializarea design grafic, sesiunea iulie 2018. Tema lucrării de licență a fost o carte pop-up pentru copii, coordonată de lector univ. dr. Corina Gabriela Duma.

„Ciorapii flamingilor” de Horacio Quiroga CARTE POP-UP


Tema lucrării a fost crearea unei cărți pop-up pentru povestirea „Ciorapii flamingilor”, parte a cărții „Povești din junglă”, scrisă de Horacio Quiroga.
Designul a fost conceput luând în considerare o serie de aspecte, astfel încât rezultatul final să fie o îmbinare între funcțional și estetic. În vederea corelării firului narativ cu ilustrațiile s-a urmărit crearea unui layout prietenos, cu personaje simplificate, clare și inteligibile, urmărind obținerea unei armonii între elementele plane și cele în volum și acordând o deosebită atenție atât proporției și compoziției, tipului de literă, cât și raportului text-imagine.
Varietatea tehnicilor pop-up utilizate are ca scop crearea unei cărți interactive, dinamice, care să stimuleze curiozitatea celor mici.
Absolventa a considerat o provocare profesională combinarea acestor personaje în compoziții care să „iasă” din universul 2D al cărților, punând în fața copiilor, odată cu răsfoirea paginilor, o lume în mișcare și în volum.