Cristina Gheorghe a absolvit Universitatea Națională de Arte din București, Facultatea de Arte Decorative și Design, Specializarea - modă, atât licență-2016, cât și master-2018.
În prezent, pe lângă proiectele personale de design vestimentar, Cristina este graphic designer la o agenție de publicitate.
DEZORDINE (Văzut. Plăcut. Citit. Gândit. Trăit.)
Dezordine este un proiect personal format dintr-o dezordine de idei. Toți suntem înconjurați de o dezordine, fie că vrem sau nu, fie că realizăm sau nu.
Datorită faptului că trăim într-o lume ultra-consumatoare și supra-conectată, designerul a ales să evidențieze contradicțiile esențiale ale condiției umane prin suprapunere a două lumi atât de diferite: a plasat picturile unor mari artiști precum Sandro Botticelli și Eduard Munch într-un context modern, devenind parte intrinsecă a peisajului nostru cultural. Pictura melancolică surprinde cumva emoțiile erei digitale ale vieții cotidiene. Imaginea originală este îndepărtată din contextul său cultural, din scenele idilice ale unor vremuri mai simple și este introdusă în mediul urban și amestecată cu elemente contemporane, pentru a respira o nouă viață și a o duce la noi audiențe.
Imaginile juxtapuse fomează o imagine vizuală amuzantă, reprezentând aspecte ale societății moderne, asupra lumii în general și subliniază faptul că tehnologia transformă societatea.
În prezent, pe lângă proiectele personale de design vestimentar, Cristina este graphic designer la o agenție de publicitate.
DEZORDINE (Văzut. Plăcut. Citit. Gândit. Trăit.)
Dezordine este un proiect personal format dintr-o dezordine de idei. Toți suntem înconjurați de o dezordine, fie că vrem sau nu, fie că realizăm sau nu.
Datorită faptului că trăim într-o lume ultra-consumatoare și supra-conectată, designerul a ales să evidențieze contradicțiile esențiale ale condiției umane prin suprapunere a două lumi atât de diferite: a plasat picturile unor mari artiști precum Sandro Botticelli și Eduard Munch într-un context modern, devenind parte intrinsecă a peisajului nostru cultural. Pictura melancolică surprinde cumva emoțiile erei digitale ale vieții cotidiene. Imaginea originală este îndepărtată din contextul său cultural, din scenele idilice ale unor vremuri mai simple și este introdusă în mediul urban și amestecată cu elemente contemporane, pentru a respira o nouă viață și a o duce la noi audiențe.
Imaginile juxtapuse fomează o imagine vizuală amuzantă, reprezentând aspecte ale societății moderne, asupra lumii în general și subliniază faptul că tehnologia transformă societatea.