The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

DIANA RAILEANU // DIAMETRA INCISED SERIF FONT- STUDIUL ASUPRA CONSTRUCȚIEI UNUI FONT ȘI A PROBLEMATICILOR EXISTENTE ÎN ACEST SENS

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • DIANA RAILEANU // DIAMETRA INCISED SERIF FONT- STUDIUL ASUPRA CONSTRUCȚIEI UNUI FONT ȘI A PROBLEMATICILOR EXISTENTE ÎN ACEST SENS
  • DIANA RAILEANU // DIAMETRA INCISED SERIF FONT- STUDIUL ASUPRA CONSTRUCȚIEI UNUI FONT ȘI A PROBLEMATICILOR EXISTENTE ÎN ACEST SENS
  • DIANA RAILEANU // DIAMETRA INCISED SERIF FONT- STUDIUL ASUPRA CONSTRUCȚIEI UNUI FONT ȘI A PROBLEMATICILOR EXISTENTE ÎN ACEST SENS
  • DIANA RAILEANU // DIAMETRA INCISED SERIF FONT- STUDIUL ASUPRA CONSTRUCȚIEI UNUI FONT ȘI A PROBLEMATICILOR EXISTENTE ÎN ACEST SENS
  • DIANA RAILEANU // DIAMETRA INCISED SERIF FONT- STUDIUL ASUPRA CONSTRUCȚIEI UNUI FONT ȘI A PROBLEMATICILOR EXISTENTE ÎN ACEST SENS
1/5
Răileanu Diana este studentă la Universitatea "George Enescu" între 2012-2018. De-a lungul studiilor obține doua burse Erasmus (Republica Cehă - 2015), (Portugalia 2018). În prezent lucrează la Electromicina, Iași.


Diametra Incised Serif Font / Studiul asupra construcției unui font și a problematicilor existente în acest sens

Proiectul Diametra înpece cu scopul de a obține un font care să ocupe cât mai puțin spațiu, dar să rămână corect grafic și estetic.
Primul caracter creat a fost majuscula H, prin crearea căreia a fost stabilită grosimea caracterelor fontului și unui modul al caroiajului.
A urmat crerea semnului O. Pentru acesta am adoptat o tehnică veche geometrică de construcția unei epilse din 4 puncte. (metoda este descrisă în documentele atașate).
Crearea minusculelor a început cu semnul n. Celelalte caractere fiind create și adaptate acestui caroiaj.
Pentru spațiere a folosită metoda lui Walter Tracy, eventual corectată optic.
Pentru kerning, au fost lucrate perechile stabilute de generatoarele online, procesul fiind optimizat datorită softului Fontlab (prin clasele de kerning).
În final, a obținut un font perfect funcțional, care ECONOMISEȘTE SPAȚIU.