Railean Mihaela este studentă la Universitatea George Enesescu între 2012-2018. De-a lungul studiilor obține bursa Erasmus (Spania, 2018).
În prezent lucrează la agenția de publicitate Încotro, Iași.
Cărți de joc “Sacru și Profan”. Interpretarea simbolurilor sacre prin Elemente vizuale destinate formatelor mici
Proiectul dat are la baza cercetarea rolului ilustrației în design grafic și al modurilor de reprezentare stilistică a imaginii vizuale, destinate formatelor mici.
"Sacru și Profan" este un proiect de cărți de joc inspirat din mitologie, cele 36 de piese ilustrează cele patru mituri fundamentale ale românilor: mitul Creației, numit și mitul Meșterului Manole; Mitul Miorița; Mitul Strigoiului și Mitul Destinului interpretat în legenda Tinerețe fără de bătrânețe și viață fără de moarte. Așa cum sugerează și titlul, conceptul lucrării este dualitatea dintre sacral și profan. Fiecare personaj ilustrat este reprezentat dual, antiteza fiind constituită dintre viață (pe o parte a cărții personajul este reprezentat viu) și moarte (pe partea opusă, personajul este reprezentat în momentul în care se întâlnește cu moartea).
În prezent lucrează la agenția de publicitate Încotro, Iași.
Cărți de joc “Sacru și Profan”. Interpretarea simbolurilor sacre prin Elemente vizuale destinate formatelor mici
Proiectul dat are la baza cercetarea rolului ilustrației în design grafic și al modurilor de reprezentare stilistică a imaginii vizuale, destinate formatelor mici.
"Sacru și Profan" este un proiect de cărți de joc inspirat din mitologie, cele 36 de piese ilustrează cele patru mituri fundamentale ale românilor: mitul Creației, numit și mitul Meșterului Manole; Mitul Miorița; Mitul Strigoiului și Mitul Destinului interpretat în legenda Tinerețe fără de bătrânețe și viață fără de moarte. Așa cum sugerează și titlul, conceptul lucrării este dualitatea dintre sacral și profan. Fiecare personaj ilustrat este reprezentat dual, antiteza fiind constituită dintre viață (pe o parte a cărții personajul este reprezentat viu) și moarte (pe partea opusă, personajul este reprezentat în momentul în care se întâlnește cu moartea).