The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

NARCISA VALENTINA DIDOACĂ // TEHNICA ILUSTRAȚIEI DIGITALE ÎN POSTERUL PUBLICITAR

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • NARCISA VALENTINA DIDOACĂ // TEHNICA ILUSTRAȚIEI DIGITALE ÎN POSTERUL PUBLICITAR
  • NARCISA VALENTINA DIDOACĂ // TEHNICA ILUSTRAȚIEI DIGITALE ÎN POSTERUL PUBLICITAR
  • NARCISA VALENTINA DIDOACĂ // TEHNICA ILUSTRAȚIEI DIGITALE ÎN POSTERUL PUBLICITAR
1/3
Narcisa are 27 de ani și este graphic designer și ilustrator. Anul acesta a absolvit facultatea de Grafic Design din Iași cu o lucrare de dizertație despre tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar. Găsirea de soluții creative este mottoul ei.

Tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar


Tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar demonstrează în ce fel ilustrația digitală poate atrage atenția publicului prin trezirea unor emoții pozitive precum uimirea, încântarea, râsul. În publicitate, folosirea culorilor vii, situațiile amuzante și neașteptate stârnesc interesul publicului față de produsul căruia i se face reclamă. Prăjturile macarons reprezintă produsul ales, în special datorită calităților vizuale: culori, textură, formă. Conceptul ales sugerează ideea că macarons ne pot colora viața în diverse feluri neașteptate: o rochie cu buline devine o rochie cu macarons, o ieșire la picnic devine mai interesantă atunci când iei cu tine și niște macarons, etc. Limbajul vizual este unul ludic, culoarea predomină, iar fiecare afiș spune o poveste, această campanie publicitară bazându-se pe capacitatea fiecărui privitor de a-și imagina. Afișul devine astfel spațiul de expunere privilegiat pentru o campanie publicitară ce utilizează ilustrația ca element central.