Narcisa are 27 de ani și este graphic designer și ilustrator. Anul acesta a absolvit facultatea de Grafic Design din Iași cu o lucrare de dizertație despre tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar. Găsirea de soluții creative este mottoul ei.
Tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar
Tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar demonstrează în ce fel ilustrația digitală poate atrage atenția publicului prin trezirea unor emoții pozitive precum uimirea, încântarea, râsul. În publicitate, folosirea culorilor vii, situațiile amuzante și neașteptate stârnesc interesul publicului față de produsul căruia i se face reclamă. Prăjturile macarons reprezintă produsul ales, în special datorită calităților vizuale: culori, textură, formă. Conceptul ales sugerează ideea că macarons ne pot colora viața în diverse feluri neașteptate: o rochie cu buline devine o rochie cu macarons, o ieșire la picnic devine mai interesantă atunci când iei cu tine și niște macarons, etc. Limbajul vizual este unul ludic, culoarea predomină, iar fiecare afiș spune o poveste, această campanie publicitară bazându-se pe capacitatea fiecărui privitor de a-și imagina. Afișul devine astfel spațiul de expunere privilegiat pentru o campanie publicitară ce utilizează ilustrația ca element central.
Tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar
Tehnica ilustrației digitale în posterul publicitar demonstrează în ce fel ilustrația digitală poate atrage atenția publicului prin trezirea unor emoții pozitive precum uimirea, încântarea, râsul. În publicitate, folosirea culorilor vii, situațiile amuzante și neașteptate stârnesc interesul publicului față de produsul căruia i se face reclamă. Prăjturile macarons reprezintă produsul ales, în special datorită calităților vizuale: culori, textură, formă. Conceptul ales sugerează ideea că macarons ne pot colora viața în diverse feluri neașteptate: o rochie cu buline devine o rochie cu macarons, o ieșire la picnic devine mai interesantă atunci când iei cu tine și niște macarons, etc. Limbajul vizual este unul ludic, culoarea predomină, iar fiecare afiș spune o poveste, această campanie publicitară bazându-se pe capacitatea fiecărui privitor de a-și imagina. Afișul devine astfel spațiul de expunere privilegiat pentru o campanie publicitară ce utilizează ilustrația ca element central.