The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

CARLA CARINA SABĂU // IPOSTAZE ALE FEMEII

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • CARLA CARINA SABĂU // IPOSTAZE ALE FEMEIICARLA CARINA SABĂU
  • CARLA CARINA SABĂU // IPOSTAZE ALE FEMEIICARLA CARINA SABĂU
  • CARLA CARINA SABĂU // IPOSTAZE ALE FEMEIICARLA CARINA SABĂU
  • CARLA CARINA SABĂU // IPOSTAZE ALE FEMEIICARLA CARINA SABĂU
  • CARLA CARINA SABĂU // IPOSTAZE ALE FEMEIICARLA CARINA SABĂU
1/5
Carla Carina Sabău a studiat la Liceul de Arte Plastice "Nicolae Tonitza" București, urmând apoi cursurile Universitații Naționale de Arte București, Facultatea de Arte Plastice, secția Pedagogia Artelor. De asemenea, pe lângă continuarea studiilor urmează și să își înceapă cariera ca profesoară.

Ipostaze ale femeii

Conceptul are ca subiect "femeia". Încă de la început, femeia a jucat un rol important în societate, având rol de perpetuare a speciei. Ceva mai târziu se pune accent pe chipul femeii, și totodată pe profilul moral al sexului frumos.
A fost ales ca titlu "Ipostaze ale femeii" deoarece, subiectul "femeie", este unul dintre cele mai complexe și utilizate în nenumărate domenii, iar Carla Carina Sabău a ales să își pună amprenta personală, hotărând să utilizeze technica colajului din simplul fapt că oferă oportunitatea de a explora teme ca vârsta, valorile și, ȋn cazul artistei, conștiința socială. La început, atenția era centrată mai mult pe folosirea simbolică a imaginilor decât pe natura concretă a materialelor. Pentru realizarea colajului erau folosite materiale ready made din dorința de a introduce realul în artă.