Tudose Cristina lucrează în digital, însă adoră tot ce ţine de trecut şi de exponenţii săi. Consideră imortalizatul vechiului prin nou, prin tot ce înseamnă digitalul, ca fiind un paradox cumva căutat, dar care se aliniază bine cu simpatiile sale pentru curentele mai rebele ale artei.
Suprarealismul: antidot al robotizării sociale
Proiectul dorește să obțină, prin mijloace specifice artei pop (colajul), vizualul suprarealist, transpus apoi în desene. Astfel, se face uz de o tehnică influențată de suprarealism pentru a realiza un nou suprarealism, într-o cronologie spiralată de concepte, toate având scopul de a scoate privitorul din automatizarea socială a zilelor noastre și de a-l îndemna, prin propria introspecție a artistei, la a analiza orice imagine în fața căreia se află făcând apel la cunoștințele din domeniul artei. Îndemnul la introspecție este evidențiat de cronologia în care trebuiesc citite cele patru lucrări, acestea reprezentând pruncia, tinerețea, maturitatea și apusul vieții.
Suprarealismul: antidot al robotizării sociale
Proiectul dorește să obțină, prin mijloace specifice artei pop (colajul), vizualul suprarealist, transpus apoi în desene. Astfel, se face uz de o tehnică influențată de suprarealism pentru a realiza un nou suprarealism, într-o cronologie spiralată de concepte, toate având scopul de a scoate privitorul din automatizarea socială a zilelor noastre și de a-l îndemna, prin propria introspecție a artistei, la a analiza orice imagine în fața căreia se află făcând apel la cunoștințele din domeniul artei. Îndemnul la introspecție este evidențiat de cronologia în care trebuiesc citite cele patru lucrări, acestea reprezentând pruncia, tinerețea, maturitatea și apusul vieții.