The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ELIZABETH BROLLA // ÎNSTRĂINARE

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ELIZABETH BROLLA // ÎNSTRĂINAREELIZABETH BROLLA
  • ELIZABETH BROLLA // ÎNSTRĂINAREELIZABETH BROLLA
  • ELIZABETH BROLLA // ÎNSTRĂINAREELIZABETH BROLLA
  • ELIZABETH BROLLA // ÎNSTRĂINAREELIZABETH BROLLA
  • ELIZABETH BROLLA // ÎNSTRĂINAREELIZABETH BROLLA
1/5
Elizabeth Brolla a absolvit Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza și este recent licențiată în Grafică la UNArte. Din 2017 a făcut un internship organizat de Skeptic Dog Animation, iar în mai 2018 a participat la expoziția Qvasi în cadrul Romanian Design Week.

Înstrăinare

Titlul seriei, ce dă și tema acesteia, este Înstrăinare. Însingurarea omului contemporan este abordată din perspectiva relației om-animal de companie, considerată un simptom al precarității relațiilor interumane.

Lucrările sunt realizate în tehnica colajului privit nu doar ca o suprapunere de hârtii sau alte materiale, ci ca o suprapunere de gânduri, astfel putându-se constitui într-o biografie vizuală a artistului. Xilogravura de-a lungul fibrei a constituit fie punctul de pornire ca bază a colajului, fie a fost suprapusă acestuia.
Personajul central este teckelul, a cărui repetare obsesivă reprezintă experiența personală legată de înstrăinare. Mesajele scrise, precum și cuvintele ascunse prin colțuri și abia lizibile susțin ideea fiecărei lucrări în parte. Xilogravurile simbolizează ieșirea din înstrăinare. Aceasta presupune stabilirea unor raporturi firești cu lumea înconjurătoare. Ușile, ferestrele precum și cheile reprezintă sugestii de ieșire din acest context.