Laura Balla este absolventă a Facultății de Arte din Oradea, a specializării Grafică. Încă din anul I, ea a început să lucreze ca și Graphic & Web designer, fiind axată pe înțelegerea și aplicarea noilor concepte de design, creativă și dornică de învățare.
Identitatea vizuală
Ideea de a realiza Identitatea Muzeului de Artă Contemporana Oradea a apărut în urma vizitării muzeelor din alte țări, care au creat un contrast puternic față de cele vizitate în România. Identitatea vizuală reprezintă o necessitate, iar când vine vorba de un muzeu de artă, designul acestuia este vital. Pornind de la forma pe care o are cetatea Orăzii (unde este și amplasat muzeul fictiv), logo-ul reprezintă forma sa simplificată până la o formă geometrică simplă la care s-au adăugat fragmente ale acestuia.
Alături de logo, s-au realizat și obiecte care pot fi comercializate sau folosite pentru publicitate, de la căni la brelocuri, caiete, tricouri, toate care să fie pe aceaiași linie de design. De asemenea, s-au realizat și postere care includ într-un mod inovativ lucrările artistului. Astfel, s-a ajuns la îmbinarea lucrării de artă cu textul și grafica posterului, făcând fiecare poster unic și unitar. Aducând totul în prim plan, fiecare poster prezintă mesajul într-un mod captivant.
Identitatea vizuală
Ideea de a realiza Identitatea Muzeului de Artă Contemporana Oradea a apărut în urma vizitării muzeelor din alte țări, care au creat un contrast puternic față de cele vizitate în România. Identitatea vizuală reprezintă o necessitate, iar când vine vorba de un muzeu de artă, designul acestuia este vital. Pornind de la forma pe care o are cetatea Orăzii (unde este și amplasat muzeul fictiv), logo-ul reprezintă forma sa simplificată până la o formă geometrică simplă la care s-au adăugat fragmente ale acestuia.
Alături de logo, s-au realizat și obiecte care pot fi comercializate sau folosite pentru publicitate, de la căni la brelocuri, caiete, tricouri, toate care să fie pe aceaiași linie de design. De asemenea, s-au realizat și postere care includ într-un mod inovativ lucrările artistului. Astfel, s-a ajuns la îmbinarea lucrării de artă cu textul și grafica posterului, făcând fiecare poster unic și unitar. Aducând totul în prim plan, fiecare poster prezintă mesajul într-un mod captivant.