The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

LAURA TRĂILĂ // PILOT AUTOMAT

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • LAURA TRĂILĂ // PILOT AUTOMATLAURA TRĂILĂ
  • LAURA TRĂILĂ // PILOT AUTOMATLAURA TRĂILĂ
  • LAURA TRĂILĂ // PILOT AUTOMATLAURA TRĂILĂ
  • LAURA TRĂILĂ // PILOT AUTOMATLAURA TRĂILĂ
  • LAURA TRĂILĂ // PILOT AUTOMATLAURA TRĂILĂ
1/5
Laura Trăilă s-a născut în orașul Hunedoara, mediu ce influențează în continuare lucrările sale. A studiat la Colegiul Național „Iancu de Hunedoara”, secția filologie, iar mai apoi a urmat Universitatea de Arte și Design din Cluj-Napoca, secția grafică, din anul 2015 până în 2018.

Pilot automat

Proiectul atrage atenţia asupra lipsei de reacție a individului în situații de conflict, împietrirea corpului în momentul în care acesta ar trebui să reacţioneze şi la starea de resemnare care se instalează după consumarea evenimentului. Proiectul este unul de factură personală, motiv pentru care imaginea de la care se pornește este auto-portretul.

Tehnica folosită este linogravura, peste care au fost suprapuse simboluri realizate în timbru sec. Simbolurile sunt elementele ce generează hazardul care se poate abate oricând asupra individului, schimbând astfel tonalitatea lucrărilor din simple auto-portrete în unele cu o încărcătură critică asupra societății contemporane.

Figurile din ”Pilot Automat” reduc corpul uman la o pată neagră, omogenă, accentul fiind pus doar pe câteva elemente ce ţin de fizionomie și de expresivitatea mâinilor, pentru a surprinde momentul de încremenire, interferând dramatic cu simboluri care însumează o imagine coerentă a opresiunii.