The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

FLORIAN IONESCU // FORMA LUMINII

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • FLORIAN IONESCU // FORMA LUMINII FLORIAN IONESCU
  • FLORIAN IONESCU // FORMA LUMINII FLORIAN IONESCU
  • FLORIAN IONESCU // FORMA LUMINII FLORIAN IONESCU
  • FLORIAN IONESCU // FORMA LUMINII FLORIAN IONESCU
  • FLORIAN IONESCU // FORMA LUMINII FLORIAN IONESCU
1/5
Florian Ionescu a fost interesat de mic de artele plastice, intrând la Liceul de arte "Hans Mattis'' din Brașov, apoi mutându-se în București la liceul ''Tonitza''. Mai târziu, și-a abslvit licența în cadrul UNARTE București, la secția Pictură, iar apoi diploma masterală la secția Arte Grafice.

Forma luminii

Interesul pentru fotografia pe film a condus la capturarea întamplătoare a unor accidente din și de lumină, care au atras atenția prin unicitatea, irepetabilitatea și grafismul acestei lumini surprinse. Această atenție acordată lor, s-a transformat spontan în desenul acestor forme a accidentelor de lumină, dorind și căutând o simplificare aproape abruptă ce ținea cont doar de redactabilitatea grafică a formei lor, baza, centrul, ceea ce putea fi tradus simplu și general din ele.

Reprezentarea a fost făcută într-un material solid, cu greutate și spațialitate concretă, din dorința redării mai realiste a acestei sinteze, din nevoia de reprezentare materială ce a condus către o redare într-un sens, mai realistă, prin fizicalitatea capatată după decupajul formelor, în lemn, după traducerea desenului bidimensional în tridimensional, căpătat din adâncimea, grosimea efectivă a materialului.