The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

IONUȚ PISCUREANU // THE LABEL. SECOLUL XX(X). AMINTIRI DIN VIITOR

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • IONUȚ PISCUREANU // THE LABEL. SECOLUL XX(X). AMINTIRI DIN VIITOR
  • IONUȚ PISCUREANU // THE LABEL. SECOLUL XX(X). AMINTIRI DIN VIITOR
  • IONUȚ PISCUREANU // THE LABEL. SECOLUL XX(X). AMINTIRI DIN VIITOR
  • IONUȚ PISCUREANU // THE LABEL. SECOLUL XX(X). AMINTIRI DIN VIITOR
1/4
Absolvent al Facultății de Arte și Design din Timișoara, specializarea Modă - Design vestimentar, promoția 2018.
Colecția The label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor a fost lansată în cadrul Galei FAD, cuprinde 7 tinute cu proprietăți de colecție capsulă și a obținut 3 premii la lansare.

The label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor


Conceptul colecției The Label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor prezintă propria viziune artistică raportată la tendința societății de consum a prezentului, de consumerism accentuat, moment în care trăim pentru a consuma, nu consumăm pentru a supraviețui.

Viziunea artistică față de acest concept este modelată în jurul etichetei ca simbol, denotativ și conotativ, prin specularea viitorului pe baza prezentului. Astfel, se dorește crearea imaginii individului consumator supus agresiv tendinței generale de consumerism social.
Estetica și demersul creativ conturează o imagine complexă și actuală, o influență permanentă a cotidianului în relația omului cu obiectul vestimentar.
Proiectul își propune crearea esteticii unui personaj consumator, avangardist și vizionar, unisex evoluat din estetici feminine, sub influența fenomenului consumului, aflat la anvergura unei noi ideologii religioase, care planează asupra rutinei mileniale a individului.