The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

LAURA-MIHAELA BALLA // IDENTITATEA VIZUALĂ

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • LAURA-MIHAELA BALLA // IDENTITATEA VIZUALĂLAURA-MIHAELA BALLA
  • LAURA-MIHAELA BALLA // IDENTITATEA VIZUALĂLAURA-MIHAELA BALLA
  • LAURA-MIHAELA BALLA // IDENTITATEA VIZUALĂLAURA-MIHAELA BALLA
  • LAURA-MIHAELA BALLA // IDENTITATEA VIZUALĂLAURA-MIHAELA BALLA
  • LAURA-MIHAELA BALLA // IDENTITATEA VIZUALĂLAURA-MIHAELA BALLA
1/5
Laura Balla este absolventă a Facultății de Arte din Oradea, a specializării Grafică. Încă din anul I, ea a început să lucreze ca și Graphic & Web designer, fiind axată pe înțelegerea și aplicarea noilor concepte de design, creativă și dornică de învățare.

Identitatea vizuală


Ideea de a realiza Identitatea Muzeului de Artă Contemporana Oradea a apărut în urma vizitării muzeelor din alte țări, care au creat un contrast puternic față de cele vizitate în România. Identitatea vizuală reprezintă o necessitate, iar când vine vorba de un muzeu de artă, designul acestuia este vital. Pornind de la forma pe care o are cetatea Orăzii (unde este și amplasat muzeul fictiv), logo-ul reprezintă forma sa simplificată până la o formă geometrică simplă la care s-au adăugat fragmente ale acestuia.

Alături de logo, s-au realizat și obiecte care pot fi comercializate sau folosite pentru publicitate, de la căni la brelocuri, caiete, tricouri, toate care să fie pe aceaiași linie de design. De asemenea, s-au realizat și postere care includ într-un mod inovativ lucrările artistului. Astfel, s-a ajuns la îmbinarea lucrării de artă cu textul și grafica posterului, făcând fiecare poster unic și unitar. Aducând totul în prim plan, fiecare poster prezintă mesajul într-un mod captivant.