The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

LAVINIA POPESCU // AMENAJARE SHOWROOM TRIUMPH

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • LAVINIA POPESCU // AMENAJARE SHOWROOM TRIUMPH
  • LAVINIA POPESCU // AMENAJARE SHOWROOM TRIUMPH
  • LAVINIA POPESCU // AMENAJARE SHOWROOM TRIUMPH
  • LAVINIA POPESCU // AMENAJARE SHOWROOM TRIUMPH
1/4
Lavinia a studiat între 2011-2015 la profilul de matematică-informatică al Liceului Teoretic "Nicolae Ioarga" din București. Mai apoi, aceasta a urmat cursurile Universității Naționale de Arte în cadrul secției de Design Ambiental, din 2015 până în 2018.

Amenajare Showroom Triumph

Proiectul are rolul de a introduce vizitatorii atât în contextul produselor comercializate cât și a personalității brandului, prin elementele vizuale utilizate.
În cadrul amenajării sunt expuse diverse modele de motociclete, grupate în cinci categorii și zone distincte (Adventure, Roadsters, Touring, Cruisers și Modern Classics). Aceste zone sunt delimitate de trafic atât prin culoare cât și printr-o diferență de nivel, iar în cadrul fiecăreia sunt expuse și hainele sau accesoriile specifice.
Amenajarea include în plus diverse spații interactive, special concepute pentru ca utilizatorul să își poată personaliza întreaga experiență. Printre acestea se numără o zonă de modificare virtuală a motocicletelor, una de personalizare a articolelor vestimentare cu ajutorul patch-urilor, un simulator, o zona de recepție și un lounge dedicat clienților.