The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

GEORGIANA GHIȚ // 395 EXPERIMENT

Articol / 05 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • GEORGIANA GHIȚ // 395 EXPERIMENT
  • GEORGIANA GHIȚ // 395 EXPERIMENT
  • GEORGIANA GHIȚ // 395 EXPERIMENT
  • GEORGIANA GHIȚ // 395 EXPERIMENT
1/4
Născută în orașul Baia Mare, din județul Maramureș, Georgiana Ghiț a absolvit Universitatea Nationala de Arte Bucuresti, unde s-a specializat in design de produs si comunicatii vizuale. Este fascinata de numeroasele oportunități de proiectare a produselor care pot îmbunătăți viața oamenilor.

395 EXPERIMENT

395 EXPERIMENT evidențiază limitele și posibilitățile designului experimental printr-o propunere modulară a unui element creat mai precis în acest scop. Proiectul s-a concentrat pe experimentul in sine a parcursului strategic si analitic, care a ajutat procesul creativ sa-si urmeze cursul. Experimentul a fost denumit astfel deoarece aproximativ atatea piese si incercari au fost taiate la laser pe durata intregului proces.
S-a cautat o identitate si o viziune care sa poata sa exprime o adoptare individuala în care este foarte important procesul de productie-fabricare cât si experimentul propriu-zis. Functiile de baza ale acestui proiect sunt urmatoarele: interactiune, reorganizare, depozitare usoara, crearea de diferite obiecte pentru diferite contexte (ex: instalatie, spatii de depozitare, mobilier, panouri decorative), implicarea artistilor, crearea de jocuri lego, dar si personalizarea.