The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTS

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTSMĂDĂLINA GÂRBEA
  • MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTSMĂDĂLINA GÂRBEA
  • MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTSMĂDĂLINA GÂRBEA
  • MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTSMĂDĂLINA GÂRBEA
  • MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTSMĂDĂLINA GÂRBEA
  • MĂDĂLINA GÂRBEA // JOURNAL OF THE IMAGERY THOUGHTSMĂDĂLINA GÂRBEA
1/6
După o pregătire solidă în arte vizuale în cadrul școlii de arte de la Cluj, activitatea artistică a Mădălinei Gârbea se caracterizează prin experiment și sinceritate. Ea iși expune sincer și vulnerabil către public gândurile și viziunile asupra realitățti.

Journal of the Imagery Thoughts

Proiectul "Journal of Imagery Thoughts" abordează tema percepției realității și cum aceasta se conturează în mintea omului. Întrebările de bază au fost “Cât de real este ceea ce vedem?” și “Cât de tare ne putem încrede în simțurile noastre?”. Totul trece, inevitabil, printr-un filtru emoțional și astfel oamenii își construiesc propriile realități.

Folisind ideea de jurnal, proiectul contruiește o lume proprie autorului prin colaj video și paginile cărții. Se prezintă vizual o fuziune între lumea experioară și dimensiunea interioară a emoțiilor umane.
Asocierile neobișnuite de imagini foto, text și video au scopul de a imita felul în care creierul, printr-un stimul banal, cum ar fi valurile mării, poate produce emoții și gânduri profunde.