The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

OANA BUTOI // CENTRU COMUNITAR ÎN CARTIERUL BUCUREȘTII NOI

Articol / 09 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • OANA BUTOI // CENTRU COMUNITAR ÎN CARTIERUL BUCUREȘTII NOI
  • OANA BUTOI // CENTRU COMUNITAR ÎN CARTIERUL BUCUREȘTII NOI
  • OANA BUTOI // CENTRU COMUNITAR ÎN CARTIERUL BUCUREȘTII NOI
  • OANA BUTOI // CENTRU COMUNITAR ÎN CARTIERUL BUCUREȘTII NOI
1/4
Din 2018, Oana Butoi se alătură comunităţiii de creativi ca absolventă a Facultăţii de Arhitectură din cadrul Universităţii Spiru Haret, cu speranţa că va primi proiecte provocatoare pentru care să propună cele mai ingenioase soluţii. Consideră că arhitectura este, dincolo de structură, emoţie.

Centru Comunitar in Cartierul Bucurestii Noi


Interfaţă între centru şi periferie, incluzand ţesuturi urbane diverse, Cartierul BucureStii Noi îşi incepe istoria oficial în 1889 si o datorează unui om cu un plan, viziune şi determinare: Nicolae Bazilescu. El reuşeşte crearea unei comunităţi locale autonome, închegate şi cu o identitate proprie. Peste ani intervenţia socialismului se materializează în creşterea densităţii şi modelarea unei structuri culturale şi sociale locale în spiritul vremii. Odată cu declinul Partidului, devine cartier dormitor, comunitate pasivă şi de multe ori semi-abandonată cultural, dar cu potenţial de a-şi recupera memoria şi de a se regăsi identitar.

Tema proiectului a reieşit din analiza caracteristicilor morfologice, funcţionale, identitare şi sociale - necesitatea unui centru comunitar care să înglobeze spaţii ce răspund nevoilor locuitorilor din toate categoriile de vârstă, care să contribuie la atractivitatea şi confortul vieţii în cartier fără a intra în conflict.