The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

SILVIU NEDELSCHI // ADC*RO - NEW FACES

Who's who / 25 Apr 2017 /
  • SILVIU NEDELSCHI // ADC*RO - NEW FACES2016 // Orange Home – submarine // Publicis
  • SILVIU NEDELSCHI // ADC*RO - NEW FACES2014 // Hitler Saddam // Publicis
  • SILVIU NEDELSCHI // ADC*RO - NEW FACES2015 // Back Home Screens // Publicis Romania feat Publicis Shanghai
  • SILVIU NEDELSCHI // ADC*RO - NEW FACES2016 // DioDrama Publicis
  • SILVIU NEDELSCHI // ADC*RO - NEW FACES2016 // Orange Home – train // Publicis
1/5
HISTORY
 
Started working in advertising in 2000 as a junior copywriter in Publicis. Then added the right mistakes and drive to get to be trusted as a creative lead. Stepped into FCB for a short while and got back to Publicis to take on a big scale account that still shapes his folio. Finds worth mentioning a personal Facebook project - AltDex -  launched with a friend in 2016. He’s also been a contributor in copywriting for 2 London-based agencies for over 8 years.
 
AWARDS

Over various years: Grand Prix (Golden Drum), Silver (Golden Drum), Golds (AdPrint), Golds and Silvers (Golden Hammer), Golds (Ad Stars), Grand Prix, Golds and Silvers (Effie), plus other honours at Internetics, Fibra.
 
 
MINI INTERVIEW
 
Tell us what drives you. How do you overcome creative block?
Driven by what may follow. Hungry for the next big thing which might pop up from the smallest brief. Dodging blocks by digging the www
 
What’s the greatest thing advertising has taught you?
Persistence