The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020

Article / 17 Dec 2020 / The Institute
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020www.catalingeorgescu.com
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // NOIEMBRIE 2020
1/19
ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Print, OOH, Radio, Experiential/BTL și Graphic Design ale lunii noiembrie. Topul cuprinde 18 campanii câștigătoare, din partea a 13 agenții, freelanceri și studiouri de creație. Lucrarea Lunii în această lună este campania de promovare a serviciului NEO BT, semnată de agenția Three pentru Banca Transilvania.

LUCRAREA LUNII

Proiectul Banca Transilvania – NEO a câștigat în luna noiembrie titlul Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria TV printr-un spot care explică armonia dintre tehnologie și om. Campania exemplifică legătura dintre cei doi cu ajutorul unei coregrafii între NEO animat și utilizator. Echipa creativă este formată din Andrei Tripșa & Sabin Staicu, din partea agenției Three.

Tu. Tehnologie. Armonie. 3 cuvinte. 3 semne de punctuație. Trebuie să recunosc că simplitatea e reconfortantă. Și cât se poate de relevantă. Atunci când reduci la minimum necesar zgomotul de fond, dai șansa coregrafiei și muzicii să te seducă. E cât se poate de neonormal”, declară Marius Tianu, Freelance Creative și membru ADC*RO.TV

Locul 2 în categoria TV revine campaniei KFC Christmas Bucket pentru cele 3 spoturi în care sunt prezentate eventualele scenarii de luat masa la KFC de sărbători: scenariul offline, scenariul hibrid și scenariul online. Echipa din partea agenției McCann este formată din: Mihai Constantinescu (Art Director) & Paula Ionescu (Copywriter). 




În categoria TV, Locul 3 este câștigat de spotul Mulțumiri cadrelor medicale din prima linie, realizat de Jazz Communication pentru MedLife. Execuția prezintă jurământul pe care cadrele medicale îl respectă indiferent de situație, pentru a asigura binele omului. Ideea creativă vine din partea echipei: Corneliu Dobrea (Art Director) & Andreea Ghenoiu, Cătălina Groza (Copywriters).



Mențiune
, în categoria TV, are LIDL pentru campania Sneakerii ĂIA de care vorbește toată lumea, realizată de Overskin Entertainment. Spotul prezintă finalul perioadei de teasing și faptul că acum #LidlSneakers pot fi achiziționați din magazinele LIDL. Echipa creativă: Ștefan-Andrei Pop (Art Director) & Andy Daniluc (Copywriter).




DIGITAL

În categoria Digital, Locul 1 este câștigat de Catmobile și Sector 7 Hub pentru campania Noi doar punem întrebări, în care Oreste, Ionuț Rusu și Micutzu prezintă cele mai comune conspirații ale perioadei. Echipa creativă este formată din Alex Coteț (Director + Copywriter); Radu Nantu (Copywriter) & Alina Nechita (Art Direction).



Locul 2
al categoriei Digital revine campaniei Hai să facem treabă, România!, realizată de Three pentru Banca Transilvania. Spotul prezintă, cu ocazia Zilei Naționale a României, un discurs atipic de urări pentru România, exemplificat prin efortul Simonei Halep. Echipa este formată din Andrei Tripșa & Sabin Staicu.


În categoria Digital, câștigă Locul 3 noua campanie ASAP, în colaborare cu Subcarpați, dedicată semnării Petiției ASAP. Proiectul poartă semnătura agențiilor Gavrilă&Asociații și Rusu+Borțun și trage un semnal de alarmă asupra nevoii de colectare selectivă a plasticului. Echipa creativă: Alina Gavrilă Borțun (Creație și Copywriting // Gavrilă&Asociații) & Miruna Macsoda (Strategie // Rusu+Borțun).



Mențiunile categoriei Digital sunt:

ELECTRIC CASTLE - Ray Of Hope este un proiect reminder că speranța poate fi găsită în orice lucru mărunt; o instalație artistică ce a devenit punct de pornire pentru oameni să-și împărtășească speranțele și motivațiile din această perioadă. Echipa din partea Electric Castle In-House este formată din: Vlad Sulea (Art Director) & Andy Daniluc (Copywriter).


Storia.ro - HYGGE la noi câștigă Mențiune în categoria Digital pentru a doua etapă a campaniei: Votează cuvântul preferat, în care a putut fi ales cuvântul care să reprezinte conceptul de HYGGE pentru români. Echipa: Andreea Pandelea (Head of Lifestyle) și Roxana Stratulat (Communication Manager) din partea MSL The Practice. Copywriter: Sonia Ardelean. Art Direction: Magma.



Tazz by eMAG - Peste Tot
are tot Mențiune în categoria Digital pentru colaborarea muzicală specială, realizată de Jazz Communication pentru ca timpul de livrare a comenzilor să treacă mult mai repede. Echipa creativă este formată din: Cezarina Ioniță, Mara Sabău (Art Directors) & Cătălina Groza, Bianca Muscalu, Valentin Suciu (Copywriters). 


GRAPHIC DESIGN

În noua categorie, Graphic Design, Locul 1 revine proiectului editorial Sebastian Pren Works 2019-2020, care cuprinde ilustrațiile din acest an ale lui Sebastian Pren într-un recap print. Proiectul a câștigat și Locul 1 în categoria Print.


 


Locul 2
în categoria Graphic Design revine lucrării Visual Playground 2020, realizată de Visual Playground și Sebastian Pren. Muralul din curtea Palatului Universul a câștigat și Locul 1 în categoria OOH pentru mixul menit să contrasteze cu griurile Bucureștiului.



Pe Locul 3 în categoria Graphic Design se află proiectul de identitate, branding și web design realizat de Bogdan Anghel (Senior Art Director) pentru firma de consultanță KNA Partners.



Mențiunile
categoriei Graphic Design sunt:

TypeThursday – pentru posterul realizat de Bianca Dumitrașcu, care anunță noua întâlnire TypeThursday din luna noiembrie. Posterul primește și Locul 2 în categoria OOH. 




A doua Mențiune a categoriei Graphic Design este Graphomat - FOI #3, lucrare care cuprinde Q&As cu diverși ilustratori și creativi sau research asupra posterelor și proiectelor editoriale. Graphomat - FOI #3 a câștigat și Locul 2 în categoria Print.



OOH

În categoria OOH, se află pe Locul 3 posterul lunii noiembrie pentru proiectul Documentary Mondays 2020, realizat de Daniel&Andrew pentru Centru Ceh.



Mențiune în categoria OOH are și posterul Fiction Tuesdays 2020, semnat pentru Centru Ceh de către studioul de creație Daniel&Andrew, în colaborare cu Bianca Dumitrașcu. Evenimentul a fost dedicat comemorării regizorului Jiri Menzel.




În categoria OOH, Mențiune are și campania Noi doar punem întrebări, semnată de Sector 7 Hub pentru Catmobile.




RADIO

Mențiune pentru spoturile radio are campania Secom - Good Routine, realizată Jazz Communication. Echipa creativă este formată din Copywriterii: Valentin Suciu & Alexandra Mihuș.





***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania