The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020

Articol / 06 Iul 2020 / The Institute
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2020
1/11
ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Print și OOH ale lunii iunie. Topul adună în luna aceasta 11 campanii câștigătoare și 9 agenții și studiouri de creație. Proiectele vorbesc despre responsabilitate și nevoia de a fi precauți, despre seriale online, producții animate, ilustrații și rebranding. Lucrarea Lunii iunie este episodul 2 al proiectului Bucate ca la Carte, semnat de MullenLowe pentru Cămara Noastră.

LUCRAREA LUNII
Campania Bucate ca la Carte câștigă pentru a doua oară Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria Digital în Top 3 ADC 2020. Al doilea episod, Masa lui Caragiale, continuă seria lansată de agenția MullenLowe pentru Lidl – Cămara Noastră. Seria urmărește modul în care scriitorii celebri ai literaturii române prezentau în operele lor bunătăți tradiționale locale.

Echipa creativă: Group Creative Directors Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter și Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.

Masa lui Caragiale - o nouă execuție remarcabilă dintr-un proiect remarcabil, de la insight-ul proustian până la madeleinele din instore și un exemplu de cum să deschizi un brand unui target premium. Felicitări echipei!”, declară Alex Negoescu, Group Creative Director | Publicis România & membru ADC*RO.



DIGITAL
Pe Locul 2 în categorie se află campania de lansare a jocului The Last of Us Part II în România. Pentru a celebra momentul, agenția SmartPoint și brandul PlayStation au creat împreună cu Surorile Osoianu un cover românesc al piesei Through the Valley. Artiștii au interpretat și adaptat soundtrackul cântat de protagonista jocului într-o doină cu accente tradiționale. 




Locul 3 al categoriei Digital merge către noul serial online marca MRM//McCann și KFC: The Croppers. Proiectul prezintă aventurile găștii autonumite The Croppers și modul în care cei patru membri pot transforma orice fotografie în postul perfect de Instagram. Echipa creativă este formată din: Group Creative Directors Corina Ion | Head of Art Directors & Ioana Enache | Copywriter.



Mențiunile categoriei Digital sunt următoarele:
Catalogul de Furturi – un proiect semnat de Mercury 360 pentru Poliția Română. Campania de conștientizare evidențiază faptul că imaginile postate pe rețelele sociale în timpul pandemiei expun bunurile de valoare din locuințe, atrăgând atenția infractorilor. Echipa creativă: Alexandru Neculae | Senior Art Director & Camelia Grad | Senior Copywriter.




În categoria Digital are Mențiune și campania de rebranding a Centrului Național al Dansului București, semnată de Daniel&Andrew Studio. Centrul a anunțat schimbarea site-ului pe contul de Instagram ca un gest de apropiere adaptată vremurilor de distanțare socială.




Mențiune în categoria Digital are și campania În familie, facem mereu loc, realizată de MullenLowe pentru Lidl România. Spotul prezintă pentru prima dată folosirea tehnologiei 3D pentru o campanie de brand Lidl și o primă colaborare între Carla’s Dreams și Irina Rimes pentru coloana sonoră. Echipa creativă: Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter. 


TV
Mențiune în categorie are campania Telekonomie, semnată de Leo Burnett pentru Telekom. Spoturile campaniei prezintă sfaturile pe care Ghiță Ciobanu i le dă prietenului său Niță pentru a-l convinge că portarea la Telekom este soluția cea mai simplă pentru problemele sale. Echipa creativă este formată din: Andreas Aron | Group Creative Director, Viorel Holovach | Senior Art Director & Șerban Tudorache | Copywriter. 



OOH
În categoria Outdoor, Locul 1 revine execuțiilor din metrou pentru campania Ascultă-ți corpul. Regina Maria și agenția CAP continuă campania Ascultă-ți corpul și explică motivele pentru care trebuie să fim în continuare precauți și responsabili față de noi și de cei din jurul nostru, chiar dacă restricțiile încep să se minimalizeze. Echipa creativă: Attila Hun, Cătălin Rulea | Art Directors & Marius Aldea, Codin Caradimu | Copywriters.



PRINT
Locul 1 în categoria Print are coperta cu numărul 40 a revistei DoR - Vară 2020. Acest număr vorbește despre felul în care s-a resimțit perioada de pandemie, ce provocări a adus și ce schimbări s-au produs. Ilustrația prezintă situația cu care ne confruntăm cu toții și pe care fie o acceptăm cu resentiment, fie o îmbunătățim în avantajul nostru. Echipa creativă: Dan Perjovschi | Ilustrație, Oana Barbonie | Editor vizual & Artemisa Pascu | Designer.



În categoria Print, pe Locul 2 se află coperta albumului By your Side pentru Matthew Sommers și Adam Fuller. Designul albumului prezentat pe un disc vinil este realizat de Bogdan Ceaușescu și Sebastian Pren.



Mențiune în categoria Print are și afișul Documentary Mondays, creat de Daniel&Andrew Studio pentru Centrul Ceh. Posterul anunță o nouă ediție a programului de proiecții, cu mențiunea că de această dată evenimentul se va desfășura online. În acest context, Documentary Mondays a devenit parte a unui program internațional, organizat alături de Centrele Cehe din Berlin și Londra.



**
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania