The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix

Articol / 04 Dec 2019 / The Institute
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixHarta agențiilor PlastiPrix
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPlastiPrix - Mainstage The Agency
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPlastiPrix - Friends TBWA Bucharest
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPlastiPrix - Pastel
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPlastiPrix -Kubis Interactive
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPlastiPrix -Lowe Group
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixRusu+Bortun
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixSunday Morning
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixWOPA+The Public Advisors
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixInfinit Solutions
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixInfinit Solutions
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixJazz Communication
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixKubis Interactive
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixWebDigital
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixLowe Group
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixMAINSTAGE THE AGENCY
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixMercury 360
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPastel
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPropaganda
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixPublicis
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixDăescuBorțunOlteanu
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixFriends TBWA
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixFriends TBWA
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixGeometry Global
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixGMP+Webstyler
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixGraffiti PR
  • 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti PrixGraffiti PR
1/27
În perioada septembrie-noiembrie 2019, 23 de agenții de publicitate și PR din București s-au alăturat cauzei Plasti Prix, un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative și creat de The Institute și Lidl România. Cu ocazia proiectului au fost colectate aproximativ 100 de kilograme de plastic.

Pe lânga obiectivul de a crește gradul de conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră, proiectul si-a propus ca trofeele acordate la cele mai importante evenimente ale industriei marcom, dar și de design din 2020 să fie realizate din plastic reciclat. Până în prezent, s-au alăturat cauzei Plasti Prix festivaluri și evenimente precum Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC și Bursa Binelui, iar lista rămâne deschisă.

Proiectul a avut în centru o pubelă specială, decorată de ilustratorul Sebastian Pren și alintată de publicitari la più bella pubela, care a fost transmisă printr-o leapșa de la o agenție la alta. Pubela a petrecut câteva zile la fiecare dintre agențiile participante, toți membrii organizațiilor fiind încurajați să colecteze plasticul utilizat pe parcursul acestor zile. Pubela a devenit ușor subiectul multor postări, animații sau story-uri în social media.

Cele 23 de agenții care și-au dat leapșa Plasti Prix sunt: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler.

Plasticul a fost colectat în proiect de GreenPoint Management.

Proiectul Plasti Prix a urmărit să atragă atenția asupra efectului dăunător pe care plasticul îl are asupra mediului înconjurător, să ofere informații despre condițiile în care acesta poate fi reciclat și să-i încurajeze pe cei din industriile creative și nu numai să-și formeze un obicei din colectarea selectivă a plasticului.

Mai multe detalii despre proiect se găsesc pe plastiprix.ro.