În cea de-a doua etapă a proiectului Plasti Prix, creat de The Institute şi Lidl România, festivaluri și evenimente precum Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstock, Biz PR Awards și Bursa Binelui vor oferi trofee din plastic reciclat câștigătorilor edițiilor de anul acesta.
ADC Night, eveniment organizat de ADC România, care celebrează încheierea unui nou an de Top 3 ADC, a fost primul eveniment din anul 2020 care a oferit câștigătorilor trofee din plastic reciclat.
În prima parte a proiectului Plasti Prix, o pubelă specială, decorată de ilustratorul Sebastian Pren, a fost transmisă printr-o leapșă de la o agenție de publicitate și PR din București la alta, colectând aproximativ 100 de kilograme de plastic.
Cele 23 de agenții care și-au dat leapșa Plasti Prix au fost: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler.
Plasti Prix este un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative, care a urmărit să implice agențiile de publicitate și PR din București în colectarea separată a deșeurilor de plastic.
Inițiativa a pornit de la o prea puțină conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră. În acest moment, România riscă să nu atingă obiectivul pentru 2020 de a avea o rată de 50 % de reciclare a deșeurilor municipale (care înclud plasticul, sticla, hârtia și metalul).
Proiectul Plasti Prix urmărește astfel să atragă atenția asupra efectului dăunător pe care plasticul îl are asupra mediului înconjurător, să ofere informații despre condițiile în care acesta poate fi reciclat și să-i încurajeze pe cei din industriile creative și nu numai să-și formeze un obicei din colectarea selectivă a plasticului.
Mai multe detalii despre proiect pe plastiprix.ro.
ADC Night, eveniment organizat de ADC România, care celebrează încheierea unui nou an de Top 3 ADC, a fost primul eveniment din anul 2020 care a oferit câștigătorilor trofee din plastic reciclat.
În prima parte a proiectului Plasti Prix, o pubelă specială, decorată de ilustratorul Sebastian Pren, a fost transmisă printr-o leapșă de la o agenție de publicitate și PR din București la alta, colectând aproximativ 100 de kilograme de plastic.
Cele 23 de agenții care și-au dat leapșa Plasti Prix au fost: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler.
Plasti Prix este un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative, care a urmărit să implice agențiile de publicitate și PR din București în colectarea separată a deșeurilor de plastic.
Inițiativa a pornit de la o prea puțină conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră. În acest moment, România riscă să nu atingă obiectivul pentru 2020 de a avea o rată de 50 % de reciclare a deșeurilor municipale (care înclud plasticul, sticla, hârtia și metalul).
Proiectul Plasti Prix urmărește astfel să atragă atenția asupra efectului dăunător pe care plasticul îl are asupra mediului înconjurător, să ofere informații despre condițiile în care acesta poate fi reciclat și să-i încurajeze pe cei din industriile creative și nu numai să-și formeze un obicei din colectarea selectivă a plasticului.
Mai multe detalii despre proiect pe plastiprix.ro.