The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

BRANDSTORM 2018

News / 29 Noi 2017 / INSTITUTE.RO
  • BRANDSTORM 2018
1/1
L’Oréal a dat startul competiției BRANDSTORM 2018, un business game dedicat studenților pasionați de comunicare, marketing, digital sau tech.

Concursul îi provoacă pe tineri să reinventeze saloanele profesionale ale viitorului, prin îmbinarea inovației, tehnologiei și a creativității. Cei înscriși trebuie să formeze echipe de căte trei membri și să trimită o prezentare în nu mai mult de 3 slide-uri Power Point. În al 5-lea an în care o echipă din România participă la acest concurs, tema ediției este “Invent the professional salon experience of the future”. Tinerii participanți au ocazia să devină adevărați lideri ai inovației, să lucreze cu specialiștii L’Oréal și să capete experiența profesională care să le servească în carieră. 

Studenții se pot înscrie pe platforma oficială a concursului formând echipe de 3 persoane. Aceștia își pot alege unul din brandurile diviziei de Produse Profesionale din portofoliul local sau internațional al L’Oréal, pe care să își construiască ideea. După înscriere, organizatorii vor oferi un Resource Pack ce cuprinde detalii utile despre: divizie, piață de produse profesionale, comportamentul consumatorului, trenduri, responsabilitate socială și componenta de retail.
 
În cadrul competiției vor fi 4 etape de selecție importante: prezentarea inițială, semi-finala națională, finala natioanlă și finala internațională de la Paris. Premiile au o valoare totală de 30.000 Euro (10000 tech award, 10000 brand award, 10000 eur CSR award). Prezentarea inițială constă în maximum 3 slide-uri care vor fi urcate pe platforma online, iar pre-selecția națională presupune 5 min pentru prezentarea ideii și 5 min pentru Q&A din partea juriului. Cei 3 membri ai echipei pot fi din orice universitate sau an de studiu. Echipa îți poate alege un mentor academic pe care îl va înregistra în platforma oficială. 
 
“Brandstorm este o competiție ce se adresează studenților și masteranzilor din orice universitate, an sau profil și le permite să își transforme ideile inovatoare în realitate, în timp ce merg un pas mai departe și experimentează viața unui angajat L'Oréal. În fiecacre an, studenții primesc o misiune diferită, însă numitorul comun este același: tema le permite să inoveze, să provoace starea de fapt a lucrurilor, să propună soluții noi. Mai mult, cu ajutorul datelor de business furnizate de companie, pot face o punte între noțiunile teoretice și experiența unui juriu internațional, la Paris”, au declarat organizatorii proiectului Brandstorm în cadrul L’Oreal România. 
 
L’Oréal BRANDSTORM 2018 este un business game dedicat pasionaților de comunicare, marketing, digital, tech și nu numai, organizat înca din 1992, iar în Romania este al 5-lea an consecutiv când această competiție are loc. La fiecare ediție, țara noastră a fost reprezentată de o echipă în finala internațională.