Commons reprezintă două spaţii de coworking şi evenimente în Bucureşti, în zonele Unirii şi Romană, ce răspund nevoii antreprenorilor români la început de drum și freelancerilor, dar și companiilor multinaționale, de a avea variante alternative pentru a-și desfășura munca, dar şi de a avea acces la o comunitate de oameni de business, din domenii diverse, care să îi ajute să își dezvolte afacerea.
A răspuns la întrebări Yoni Schimmel, co-fondator Commons.
1. Cum a luat naştere proiectul Commons şi care sunt membrii echipei?
Commons este rezultatul unui vis al unei familii foarte unite. Patru frați și doi verișori, stabiliți în Israel și în Anglia, și-au imaginat o comunitate internațională de coworking, unde fiecare loc își păstrează identitatea unică, reflectă mediul cultural și include amprenta personală a fondatorilor. Fiecare membru al familiei este responsabil de o anumită regiune și stabilește parteneriate și relații personale la nivel local de lungă durată pentru a asigura că fiecare spațiu Commons re-flectă această marcă și regiunea din care face parte.
2. Ce vă propuneți de la Commons şi ce comunitate speraţi să atrageți în jurul lui?
Commons reprezintă o comunitate de coworking care atrage profesioniști şi persoane din domenii creative din toate industriile. Convingerea fundamentală este că toată lumea are cu atât mai mul-te de câștigat cu cât comunitatea este mai diversă și mai plină de culoare, din punct de vedere social și profesional.
3. Povestiți-ne, pe scurt, despre amenajarea spațiului. Cine este „responsabil” de proiect/care a fost brieful pentru el? Dar rezolvările?
Fiecare spațiu este conceput cu o echipă internă de specialişti, având scopul obținerii unei com-binații de confort maxim și design modern. Atenția la detalii reprezintă cheia: fiecare accesoriu și element de mobilier este ales cu grijă de echipa noastră de design. Chiar dacă designul este foarte important, se depun toate eforturile pentru asigurarea eficienței și productivității. Filosofia de design a Commons este că o estetică potrivită creşte productivitatea și că nu există nicio justi-ficare pentru un birou plictisitor.
4. Unde vedeţi acest proiect în 5 ani și ce sperați să genereze el în rândul comunităților creative din oraș?
Strategia de expansiune a Commons este de a crește în mod continuu și organic prin atingerea nivelului complet de utilizare a fiecărui spațiu înainte de deschiderea următorului. Intenția gru-pului este de a deschide mai multe spații în zone diferite ale orașului, cu scopul reducerii problemelor de transport a persoanelor.
A răspuns la întrebări Yoni Schimmel, co-fondator Commons.
1. Cum a luat naştere proiectul Commons şi care sunt membrii echipei?
Commons este rezultatul unui vis al unei familii foarte unite. Patru frați și doi verișori, stabiliți în Israel și în Anglia, și-au imaginat o comunitate internațională de coworking, unde fiecare loc își păstrează identitatea unică, reflectă mediul cultural și include amprenta personală a fondatorilor. Fiecare membru al familiei este responsabil de o anumită regiune și stabilește parteneriate și relații personale la nivel local de lungă durată pentru a asigura că fiecare spațiu Commons re-flectă această marcă și regiunea din care face parte.
2. Ce vă propuneți de la Commons şi ce comunitate speraţi să atrageți în jurul lui?
Commons reprezintă o comunitate de coworking care atrage profesioniști şi persoane din domenii creative din toate industriile. Convingerea fundamentală este că toată lumea are cu atât mai mul-te de câștigat cu cât comunitatea este mai diversă și mai plină de culoare, din punct de vedere social și profesional.
3. Povestiți-ne, pe scurt, despre amenajarea spațiului. Cine este „responsabil” de proiect/care a fost brieful pentru el? Dar rezolvările?
Fiecare spațiu este conceput cu o echipă internă de specialişti, având scopul obținerii unei com-binații de confort maxim și design modern. Atenția la detalii reprezintă cheia: fiecare accesoriu și element de mobilier este ales cu grijă de echipa noastră de design. Chiar dacă designul este foarte important, se depun toate eforturile pentru asigurarea eficienței și productivității. Filosofia de design a Commons este că o estetică potrivită creşte productivitatea și că nu există nicio justi-ficare pentru un birou plictisitor.
4. Unde vedeţi acest proiect în 5 ani și ce sperați să genereze el în rândul comunităților creative din oraș?
Strategia de expansiune a Commons este de a crește în mod continuu și organic prin atingerea nivelului complet de utilizare a fiecărui spațiu înainte de deschiderea următorului. Intenția gru-pului este de a deschide mai multe spații în zone diferite ale orașului, cu scopul reducerii problemelor de transport a persoanelor.