The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Despre Logo Design cu Paul Vîrlan

Articol / 05 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
  • Despre Logo Design cu Paul Vîrlan
  • Despre Logo Design cu Paul Vîrlan
  • Despre Logo Design cu Paul Vîrlan
1/3
ARTIVIST, împreună cu Art Directorul Paul Vîrlan, continuă seria de cursuri intensive de anul acesta, cu un curs nou despre cum se concepe, schițează, execută și implementează graphic designul în comunicarea vizuală de brand, pornind de la logo design.

Pe parcursul a două zile, participanții vor avea ocazia să descopere insight-uri despre cum decurge comunicarea client - designer, care este importanța unui deadline, cum arată un artboard, de la schița inițială până la varianta finală, dar și multe alte aspecte ce țin de realizarea unui logo și de implementarea lui în comunicarea vizuală de brand.

Cursul se adresează graphic designerilor, atât freelanceri, cât și juniori din agenții care vor să-și îmbunătățească workflow-ul și eficiența procesului creativ, și pasionaților de graphic design care vor să dobândească abilitățile necesare dezvoltării profesioniste a comunicării vizuale.

Logo Design & More vine ca o completare a primei ediții, susținute de Paul Vîrlan în luna februarie. Dacă la ediția anterioară participanții au avut ocazia să lucreze practic, pe un brief real, de data aceasta vor avea ocazia să aprofundeze cele mai bune practici de a concepe, realiza, prezenta și implementa un design calitativ și coerent, pornind de la cel mai simplu element care distinge un business de altul : logoul.

Ce înseamnă debriefing, cum se face un research corect, cum se trece de la conceptualizare, la schițare și explorare de direcții, cum arată un moodboard, sunt doar câteva dintre temele puse în discuție în cadrul cursului.

Paul Vîrlan este în prezent Art Director la Hogarth and Ogilvy și vine la curs cu experiența dobândită până acum atât din joburile din agenții (Thinslices, Brandient, Hogarth and Ogilvy, și din 8 mai Leo Burnett) cât și din munca de freelance, timp în care a găsit soluții la provocările din industrie, oferind alternative și direcții ”outside the box”.

Coffee break-ul va fi inclus în fee-ul de participare. Materialele de lucru vor fi asigurate de Artivist.

Lansată în 2016, ARTIVIST este o platformă educațională alternativă, ce organizează cursuri, ateliere și evenimente, cu misiunea de a ajuta comunitatea creativă din România să-și dezvolte instrumentele necesare pentru a-și atinge potențialul creativ.