IKEA România lansează campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți” și marchează, astfel, Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei (IDAHOT) de pe 17 mai, sprijinind lupta pentru o mai mare egalitate și o incluziune mai puternică de care să se bucure toți oamenii din comunitatea LGBT+.
„La IKEA, marcăm celebrarea IDAHOT prin consolidarea angajamentului pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT + se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. Ne dorim să le arătăm oamenilor că dragostea, indiferent de felul ei, este mult prea mare pentru a fi limitată la patru pereți. Pur și simplu are nevoie de mai mult spațiu. IKEA este un brand ghidat de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni și, astfel, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a declarat Violeta Neniță, Manager de piață IKEA România, care a ridicat astăzi steagul curcubeu în fața magazinului IKEA Pallady.
Pentru a arăta angajamentul companiei față de un mediu mai inclusiv LGBT+, IKEA România oferă oportunități egale în materie de recrutare și dezvoltare tuturor persoanelor indiferent de orientarea sexuală și identitatea de gen, asigurând prin Codul său de Conduită faptul că locul de muncă este unul lipsit de discriminare, hărțuire și ostilitate.
Clienții își pot arăta sprijinul pentru cauză achiziționând geanta de transport multicoloră STORSTOMMA, care va fi vândută în magazinele IKEA Baneasa și Pallady în timpul campaniei. Un procent din aceste încasări va fi donat organizației ‘ACCEPT’, care apără și promovează drepturile LGBT+ în România.
Sprijinul față de incluziunea LGBT+ face parte din agenda extinsă a IKEA Diversity & Inclusion, prin care compania pledează pentru egalitatea de gen și sprijină grupurile vulnerabile, cum ar fi victimele violenței domestice.
„La IKEA, marcăm celebrarea IDAHOT prin consolidarea angajamentului pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT + se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. Ne dorim să le arătăm oamenilor că dragostea, indiferent de felul ei, este mult prea mare pentru a fi limitată la patru pereți. Pur și simplu are nevoie de mai mult spațiu. IKEA este un brand ghidat de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni și, astfel, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a declarat Violeta Neniță, Manager de piață IKEA România, care a ridicat astăzi steagul curcubeu în fața magazinului IKEA Pallady.
Pentru a arăta angajamentul companiei față de un mediu mai inclusiv LGBT+, IKEA România oferă oportunități egale în materie de recrutare și dezvoltare tuturor persoanelor indiferent de orientarea sexuală și identitatea de gen, asigurând prin Codul său de Conduită faptul că locul de muncă este unul lipsit de discriminare, hărțuire și ostilitate.
Clienții își pot arăta sprijinul pentru cauză achiziționând geanta de transport multicoloră STORSTOMMA, care va fi vândută în magazinele IKEA Baneasa și Pallady în timpul campaniei. Un procent din aceste încasări va fi donat organizației ‘ACCEPT’, care apără și promovează drepturile LGBT+ în România.
Sprijinul față de incluziunea LGBT+ face parte din agenda extinsă a IKEA Diversity & Inclusion, prin care compania pledează pentru egalitatea de gen și sprijină grupurile vulnerabile, cum ar fi victimele violenței domestice.