The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Q&A RDW Online Design Market




Cum pot să particip?
Trebuie să completați formularul de înscriere până la 21 august.
 
Cine poate participa?
Orice comerciant de design, fie că își derulează activitatea exclusiv online sau nu.
 
Cine vinde produsele?
Toate produsele vor fi vândute prin intermediul site-urilor, paginilor, platformelor comercianților participanți.  RDW nu intermediază vânzările.
 
Care sunt costurile de participare?
Participarea la prima ediție a Online Design Market este gratuită, dar toți comercianții vor trebui să semneze un acord de parteneriat.
Listarea în platformă se va face doar după ce echipa de organizare RDW va primi acordul de parteneriat semnat și scanat prin e-mail.
În cazul în care semnatarii nu îți vor respecta obligațiile asumate prin acordul de parteneriat, aceștia vor fi delistați din platforma Online Design Market.
 
Ce oferă RDW?
Echipa RDW va asigura partea de marketing și comunicare și va derula campaniile de PR și publicitate pentru festival și pentru Online Design Market.
Online Design Market-ul va fi promovat către comunitatea RDW prin canalele de social media, prin newsletter-ul RDW și prin website-ul RDW. 
Online Design Market va fi promovat și prin intermediul partenerilor media ai festivalului.
Participarea include listarea fiecărui participant pe paginile și canalele evenimentului, precum și materiale de marketing pe care comercianții vor trebui să le folosească pe propriile canale.
 
Ce fel de promoții pot derula participanții ?
Comercianții vor face selecții de produse pentru care să ofere reduceri, să includă colecții speciale pentru Online Design Market, să construiască secțiuni dedicate în propriile site-uri, pagini, platforme.
Singura condiție este ca orice tip de promoție să se facă pe baza unui cod promoțional dedicat RDW.
 
Câte produse ar trebui să includ în oferta specială RDW?
Oricâte
 
Care sunt obligațiile comercianților?
Toți participanții sunt obligați să își folosească propriile canale de comunicare pentru a promova participarea lor în Online Design Market. Echipa RDW va pune la dispoziție o serie de materiale de marketing, precum și un set de reguli de comunicare. Respectând aceste obligații, participanții vor ajunge nu doar în atenția publicului lor, ci și al unor noi potențiali consumatori.
 
În ce constă vizibilitatea din social media?
Un set de cel mult 5 imagini cu produsele sau designerii vor fi postate pentru fiecare participant pe paginile de Facebook și Instagram ale RDW.
 
În ce constă vizibilitatea pe celelalte canale RDW ?
Fiecare participant va fi promovat printr-un articol în website-ul RDW și în newsletterul RDW.
 
 
 
Formularul de înscriere trebuie completat până la 21 august 2020. Pentru mai multe informații vă rugăm contactați cristina.cautis@institute.ro.