The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Post-punk, anii '90, patine cu rotile și o cură de antiaging

Articol / 06 Feb 2023 / Andra Mihai
  • Post-punk, anii '90, patine cu rotile și o cură de antiaging
1/1
Post-punk, anii '90, patine cu rotile și o cură de antiaging sau două spectacole pe care să nu le ratezi zilele următoare la CNDB-Centrul Național al Dansului București: Daughters și (anti)aging.


05.02 | Daughters

Trei femei tinere fac un corp comun cu mamele și bunicile lor. Sunt fiicele unei generații confuze, o comunitate rezistentă, în care realitatea nu este niciodată ceea ce pare. Sunt cyborgi ce explorează sexualitatea, puterea și libertatea, într-o stare constantă de tensiune și acumulare. Cele trei fiice întind timpul ca un elastic, împărtășindu-ne amintiri despre trecut și fantezii despre viitor.

Daughters este un spectacol despre transformare, spus cu umor negru, la viteze imposibile.

”În Daughters mă interesează să explorez acea senzație de proximitate intimă, într-un set-up sonor și vizual analog, care poate disloca și amplifica mișcarea. Departe de a fi o lucrare pretențioasă și supra-intelectuală, spectacolul are accente ironice și umor negru, într-o atmosferă specifică unui concert.” - Simona Deaconescu

Conceptul si coregrafia: Simona Deaconescu
Interpretare și text: Georgeta Corca, Simona Dabija, Teodora Velescu
Muzica: Monocube
Compoziția vizuală: M. Kardinal
Light design: Alexandros Raptis, Ionuț Cherana
Producție: Tangaj Collectiv


11.02 | (anti)aging

(anti)aging este un spectacol-arhivă în permanentă construcție, creat în 2011 și conceput pentru a avea etape succesive, pe o durată de 30 de ani, până în 2041. Mădălina Dan și Alexandra Mihaela Dancs revin cu o nouă etapă performativă din acest proces de arhivare artistică și biografică, bazat pe înregistrarea prezentului cu ajutorul camerei de filmat, într-o temporalitate proiectată spre viitor, în care detalii curente de ordin personal/profesional vor fi revizitate dintr-o altă perspectivă în anul 2041.

(anti)aging este un spectacol-cadru în care timpul, evoluția naturală a unei colaborări întinse pe o perioadă de 30 de ani și parcursul vieților personale/profesionale devin material performativ.

„(anti)aging nu e un performance despre îmbătrânire, e despre memorie și neuitare. Este o arhivă a sinelui, a corpului și a timpului, o hartă emoțional-rațională a evoluției artei performative contemporane și a raportărilor individuale la aceasta, un studiu practic asupra prieteniei și colaborării.” - Oana Stoica, Tu ce ți-ai lăsa moștenire peste 30 ani? - articol publicat în Scena9

Concept, coregrafie, interpretare: Mădălina Dan și Alexandra Mihaela Dancs
Editare video și concept grafic: Alina Ușurelu
Producție: Centrul Naţional al Dansului Bucureşti, E-motional Bodies & Cities/ Fundaţia Gabriela Tudor, artsf