Micro-stagiunea stArtAct @unteatru prezintă producțiile absolvenților de regie licență și master UNATC 2018: 7 spectacole de teatru tânăr, 7 viziuni inedite asupra lumii contemporane, 7 ocazii de a vedea regizorii, actorii și scenografii noii generații.
Despre regizor
Ilinca Prisăcariu este regizor și are 22 de ani. Deține o rubrică de proză scurtă pe LiterNet.ro, e fostă membră a trupei de teatru de liceeni Atelierul de teatru din Botoșani, unde a activat ca actor, regizor și dramaturg. Are la activ o colaborare cu Teatrul Excelsior din București, Teatrul Apollo 111 și Asociația Tandem, alături de care realizează în prezent proiecte teatrale cu nevăzători.
ABSINTH
de Magda Fertacz
Copilul nu are dreptul la replică, nu este ascultat, nu este crezut. Este forțat să ducă o viaţă în care nu crede şi de la care nu mai are nicio aşteptare. Nu i se acordă credit. Nu este întrebat de dorinţe sau dureri. Îşi caută alinarea şi înţelegerea în extreme şi sfârşeşte prin a alege alinarea, înţelegerea şi libertatea supremă – moartea. Dar este moartea cu adevărat o eliberare, atunci când rămân treburi nerezolvate în lumea terestră, concretă?
„ABSINTH” prezintă călătoria finală a Karolinei prin propria sa viaţă: o rememorare a unor evenimente importante, în căutarea unor răspunsuri cu privire la deficiențele relațiilor cu cei apropiați. Aceasta se află la granița dintre două lumi - atât la propriu, cât și la figurat.
În final, cui aparține vina?
Despre regizor
Ilinca Prisăcariu este regizor și are 22 de ani. Deține o rubrică de proză scurtă pe LiterNet.ro, e fostă membră a trupei de teatru de liceeni Atelierul de teatru din Botoșani, unde a activat ca actor, regizor și dramaturg. Are la activ o colaborare cu Teatrul Excelsior din București, Teatrul Apollo 111 și Asociația Tandem, alături de care realizează în prezent proiecte teatrale cu nevăzători.
ABSINTH
de Magda Fertacz
Copilul nu are dreptul la replică, nu este ascultat, nu este crezut. Este forțat să ducă o viaţă în care nu crede şi de la care nu mai are nicio aşteptare. Nu i se acordă credit. Nu este întrebat de dorinţe sau dureri. Îşi caută alinarea şi înţelegerea în extreme şi sfârşeşte prin a alege alinarea, înţelegerea şi libertatea supremă – moartea. Dar este moartea cu adevărat o eliberare, atunci când rămân treburi nerezolvate în lumea terestră, concretă?
„ABSINTH” prezintă călătoria finală a Karolinei prin propria sa viaţă: o rememorare a unor evenimente importante, în căutarea unor răspunsuri cu privire la deficiențele relațiilor cu cei apropiați. Aceasta se află la granița dintre două lumi - atât la propriu, cât și la figurat.
În final, cui aparține vina?