Micro-stagiunea stArtAct @unteatru prezintă producțiile absolvenților de regie licență și master UNATC 2018: 7 spectacole de teatru tânăr, 7 viziuni inedite asupra lumii contemporane, 7 ocazii de a vedea regizorii, actorii și scenografii noii generații.
Despre regizor
Ilinca Prisăcariu este regizor și are 22 de ani. Deține o rubrică de proză scurtă pe LiterNet.ro, e fostă membră a trupei de teatru de liceeni Atelierul de teatru din Botoșani, unde a activat ca actor, regizor și dramaturg. Are la activ o colaborare cu Teatrul Excelsior din București, Teatrul Apollo 111 și Asociația Tandem, alături de care realizează în prezent proiecte teatrale cu nevăzători.
![](/media/Ilinca Prisăcariu.jpg)
ABSINTH
de Magda Fertacz
Copilul nu are dreptul la replică, nu este ascultat, nu este crezut. Este forțat să ducă o viaţă în care nu crede şi de la care nu mai are nicio aşteptare. Nu i se acordă credit. Nu este întrebat de dorinţe sau dureri. Îşi caută alinarea şi înţelegerea în extreme şi sfârşeşte prin a alege alinarea, înţelegerea şi libertatea supremă – moartea. Dar este moartea cu adevărat o eliberare, atunci când rămân treburi nerezolvate în lumea terestră, concretă?
![](/media/2.JPG)
„ABSINTH” prezintă călătoria finală a Karolinei prin propria sa viaţă: o rememorare a unor evenimente importante, în căutarea unor răspunsuri cu privire la deficiențele relațiilor cu cei apropiați. Aceasta se află la granița dintre două lumi - atât la propriu, cât și la figurat.
În final, cui aparține vina?
![](/media/5.JPG)
![](/media/4.JPG)
Despre regizor
Ilinca Prisăcariu este regizor și are 22 de ani. Deține o rubrică de proză scurtă pe LiterNet.ro, e fostă membră a trupei de teatru de liceeni Atelierul de teatru din Botoșani, unde a activat ca actor, regizor și dramaturg. Are la activ o colaborare cu Teatrul Excelsior din București, Teatrul Apollo 111 și Asociația Tandem, alături de care realizează în prezent proiecte teatrale cu nevăzători.
![](/media/Ilinca Prisăcariu.jpg)
ABSINTH
de Magda Fertacz
Copilul nu are dreptul la replică, nu este ascultat, nu este crezut. Este forțat să ducă o viaţă în care nu crede şi de la care nu mai are nicio aşteptare. Nu i se acordă credit. Nu este întrebat de dorinţe sau dureri. Îşi caută alinarea şi înţelegerea în extreme şi sfârşeşte prin a alege alinarea, înţelegerea şi libertatea supremă – moartea. Dar este moartea cu adevărat o eliberare, atunci când rămân treburi nerezolvate în lumea terestră, concretă?
„ABSINTH” prezintă călătoria finală a Karolinei prin propria sa viaţă: o rememorare a unor evenimente importante, în căutarea unor răspunsuri cu privire la deficiențele relațiilor cu cei apropiați. Aceasta se află la granița dintre două lumi - atât la propriu, cât și la figurat.
În final, cui aparține vina?