Competiția Internetics 2017 reunește anul acesta 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri.
Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support Digital Agency, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe Profero, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen PR, Papaya Advertising, pastel, Propaganda, Publicis România / Publicis One, Samsung România, Saatchi&Saatchi + The Geeks, The Marks, Thinkdigital, Tribal Worldwide România, Three şi V8 Interactive.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Social Media”, cu 35 de lucrări înscrise, urmată de „Culture”, cu 30 de înscrieri în total și „Interactive Campaigns”, cu 28 de înscrieri.
Brandurile participante în competiție sunt: ABSOLUT, Actimel, Aqua Carpatica, ARAS, Ariston, Avon, Beck’s, BRD Code, Bucegi, CIF, Coca-Cola, Cornetto Ice Cream, Esmara, Eti Puf, FAN Courier, Fanta, Generali, Gillette, Grolsch, Hope & Homes for Children România, Julius Meinl, Kaufland, KFC, Lidl România, Lipton Ice Tea, McDonald’s, MEDA, Minunino, OLX, Ora de Net - Salvați Copiii, Orange, Pepsi, Petrom, PIATRAONLINE, Philips, Poliţia Românǎ, Provident, ROM, Samsung România, Savana, Secretul Bunicii YEAST, Sprite, Staropramen, Sugus, Tedi, Telekom, URSUS, VEKA, VISA, Volkswagen şi Zizin.
Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie din anul precedent în ceea ce priveşte sistemul de premii, oferind trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate anual, pentru Best Use of Technology şi Most Creative Client of the Year. Agenția care va aduna cele mai multe nominalizări și trofee va fi desemnată Agenția Anului.
Gala de premiere Internetics va avea loc pe 24 noiembrie.
***
Festivalul este susținut de:
Partener principal: UPC România
Parteneri The Institute: UniCredit Bank, Ciuc Premium și ABSOLUT Vodka
Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support Digital Agency, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe Profero, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen PR, Papaya Advertising, pastel, Propaganda, Publicis România / Publicis One, Samsung România, Saatchi&Saatchi + The Geeks, The Marks, Thinkdigital, Tribal Worldwide România, Three şi V8 Interactive.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Social Media”, cu 35 de lucrări înscrise, urmată de „Culture”, cu 30 de înscrieri în total și „Interactive Campaigns”, cu 28 de înscrieri.
Brandurile participante în competiție sunt: ABSOLUT, Actimel, Aqua Carpatica, ARAS, Ariston, Avon, Beck’s, BRD Code, Bucegi, CIF, Coca-Cola, Cornetto Ice Cream, Esmara, Eti Puf, FAN Courier, Fanta, Generali, Gillette, Grolsch, Hope & Homes for Children România, Julius Meinl, Kaufland, KFC, Lidl România, Lipton Ice Tea, McDonald’s, MEDA, Minunino, OLX, Ora de Net - Salvați Copiii, Orange, Pepsi, Petrom, PIATRAONLINE, Philips, Poliţia Românǎ, Provident, ROM, Samsung România, Savana, Secretul Bunicii YEAST, Sprite, Staropramen, Sugus, Tedi, Telekom, URSUS, VEKA, VISA, Volkswagen şi Zizin.
Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie din anul precedent în ceea ce priveşte sistemul de premii, oferind trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate anual, pentru Best Use of Technology şi Most Creative Client of the Year. Agenția care va aduna cele mai multe nominalizări și trofee va fi desemnată Agenția Anului.
Gala de premiere Internetics va avea loc pe 24 noiembrie.
***
Festivalul este susținut de:
Partener principal: UPC România
Parteneri The Institute: UniCredit Bank, Ciuc Premium și ABSOLUT Vodka