The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Agențiile și brandurile finaliste la Effie Romania 2022

Articol / 10 Iun 2022 / Andra Mihai
  • Agențiile și brandurile finaliste la Effie Romania 2022
1/1
Pe 16 iunie, de la ora 18:30, la Palatul Bragadiru, vor fi anunțați și celebrați proaspeții câștigători Effie Awards 2022. Prezentatorul acestei ediții va fi COSMIN STAN, prezentator și reporter ProTV, jurnalist cu peste 20 de ani de experiență în industrie, premiat cu International Emmy Awards. De asemenea, nu vor lipsi nici cei doi Co-Președinți ai juriului: SASAN SAEIDI și ISLAM ELDESSOUKY.

Anul acesta, 19 de agenții sunt finaliste în 29 de categorii de concurs: Cheil Centrade | Cohn & Jansen Creative Network| DDB Romania | Graffiti PR | Headvertising | House of Arrows | Jam Session Agency | LEO BURNETT | Mainstage The Agency | McCann Worldgroup Romania | Media Investment | Mercury360 | Minio Studio | Pastel Age | Publicis Romania | Saatchi & Saatchi + The Geeks | Sector 7 HUB | Tribal Worldwide | VMLY&R.

Cele 49 branduri finaliste sunt: Ardealul | Accept | ANAIS | ARIEL | Asociația Telefonul Copilului | Autism Voice | Autovit.ro | BCR | Beck’s | Brico Depot | Bringo | Carrefour Romania | COOLER | Curtea Veche Publishing | EDENIA Foods | ELFI | Emag Romania | Fairy, Procter & Gamble | FASHION DAYS | Ferrero | First Bank | George | Gillette | Head & Shoulders | IAB MIXX Awards | ING | KFC | Kinder Felie de Lapte | McDonald’s | Neumarkt | OLX | Opera Română | Orange | PAGO | PAMPERS | PEPSI | Provident | Samsung | Samusocial Romania | Storia.ro | Tazz | The Home | TUC | Unfished | URSUS | Visa | Vodafone | WET.

Cele două runde de jurizare au implicat peste 100 de specialiști în marketing și comunicare atent selecționați, prezidate anul acesta de doi Co-Președinți: ISLAM ELDESSOUKY, Global Creative Strategy Director (Hydration, Sports, Tea, & Coffee), The Coca-Cola Company și SASAN SAEIDI, Global Client Leader – Coca-Cola (TCCC), Wunderman Thompson Global. Procesul a fost de asemenea ghidat de către șapte moderatori, specialiști din diverse secțiuni ale industriei: Adina Nica – Strategy Consultant and Partner, Garrison Group | Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Market Research | Afrodita Blasius – Marketing Manager, La Lorraine | Dan Petre – Partener D&D Research, Profesor SNSPA | Dan Zloteanu – Business Consultant & Marketing Researcher, MRI The Network | Maria Predoiu – Edupreneur, Cofondator Qriser, Smartician, CampioMate | Roxana Baias – Marketing Director Residential Segment, Orange Romania Communications.

*** 

Mai multe informații:

Pentru achiziționarea biletelor pentru gală (189 lei + TVA) și pentru aflarea tuturor detaliilor referitoare la ediția EFFIE 2022 puteți accesa următorul link

Evenimentul Gala de Premiere EFFIE 2022:

website

facebook

linkedin 

***

Despre EFFIE Awards:

EFFIE Awards este un festival internațional sub licența EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).