Gala de premiere Internetics 2016 a avut loc pe 21 noiembrie, la Ateneul Român. Inteligența digitală a fost premiată cu 12 trofee de Aur, 24 de Argint și 7 trofee în secțiunile de campanii interactive. Agenția Anului a revenit agenției MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări.
Anul acesta în competiție au fost înscrise 156 de lucrări de către 29 de participanți pentru 67 de branduri. Juriul a fost format din peste 30 de specialiști în marketing și digital și a fost condus de Ajay Naqvi, x Country Marketing Manager Airbnb India.
Pe scena Ateneului Român au urcat 16 agenții : Cohn and Jansen JWT, Digital Star, Golin, Graffiti BBDO, Kinecto Isobar Bucharest, Kubis Interactive, Leo Burnett România/Publicis One, MRM // McCann, MullenLowe Profero, Ogilvy Group, Publicis România/Publicis One, Saatchi & Saatchi + The Geeks România/ Publicis One, The Coca-Cola Company, Thinkdigital România, V8 Interactive și WEBSTYLER & GMP Advertising.
Conform punctelor acumulate din premiile și nominalizările obținute, topul celor mai premiate agenții este:
1. MRM // McCann
2. WEBSTYLER
3. Publicis România/Publicis One
4. Golin
5. Leo Burnett România/Publicis One
MRM // McCann a câștigat premii pentru lucrările „CokeStream Romania” (Silver in Culture – Online Branded Content), „Fakation” și „Little Money Big Fun” pentru KFC, ambele Gold în Social Media Special Mechanics, „Wi Fi Tests” pentru KFC (Gold pentru Mobile Campaigns, Winner în secțiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign și Silver pe aceeași subcategorie) și „Sprite - uncool check-in” (Silver in Digital Brand Experience).
WEBSTYLER și-a adăugat încă șapte trofee în portofoliul de trofee Internetics, pentru campania Gândul - „Romanians Adopt Remainians” (Silver în Viral Non Video și în secțiunea Social Media – Online PR Special Projects și Winner în sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign), „Star Wars Stunt” pentru Avstore (Silver în Online PR Special Projects), „Instacans” pentru Coca-Cola (Silver în Mobile Campaigns), „The Epic Call To Arms ” pentru Banca Transilvania (Winner în secțiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign și Silver în aceeași subcategorie).
Publicis România/Publicis One a câștigat cinci trofee, pentru „Bernie Speed Test” (Gold în Viral Non Video și în Online PR Special Projects), „Mr. Bear Driver” (Gold în Online Advertising Games și Silver în Mobile Apps) și „Shop like a Jedi” pentru Carrefour (Silver în Digital Brand Experience).
Golin s-a clasat anul acesta pe locul patru conform numărului de puncte, cu 4 trofee pentru proiectele „Electric Castle, Unofficial Partners” (Gold in Communities – Brand Built Communities) și „Vanilla Skype, the first theatre play with an audience casting” (Silver in Online PR Special Projects, Winner in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment din INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign și Gold în cadrul aceleiași subcategorii).
Leo Burnett România/Publicis One a obținut 4 trofee de argint: 3 cu TADAAAM by Telekom – Silver în Online Branded Content (Culture), în Brand Built Communities și în secțiunea Social Media Pages și unul cu „ABSOLUT Creator” în Digital Brand Experience.
Cele mai premiate companii în cadrul galei de premiere au fost:
1. KFC ( cu 5 trofee câștigate)
2. The Coca-Cola Company (4 trofee)
3. Mediafax / Telekom Romania / Orange România cu câte 3 trofee
În competiție au fost acordate și trei distincții speciale:
BEST USE OF TECHNOLOGY
Orange My Heartbeats Orange România
client - Orange România
agenție - MullenLowe Profero
MOST CREATIVE CLIENT OF THE YEAR
KFC
SPECIAL AWARD acordat de The Institute pentru promovarea industriilor creative digitale
iLikeIT
Lista completă a câștigătorilor poate fi accesată aici.
Cea de-a XVI-a ediție Internetics prezentată de UPC România, a presupus transformarea competiției propriu-zise în Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale desfășurat în perioada 14-23 noiembrie la Palatul Știrbei. Internetics Digital Week cuprinde o expoziție și o serie de conferințe, cât și alte serii de evenimente conexe care au ca scop să aducă mai aproape de public industriile de publicitate, tehnologie, IT & gaming.
Festivalul este susținut de glo iFuse, Coca-Cola, Grolsch și ABSOLUT.
Anul acesta în competiție au fost înscrise 156 de lucrări de către 29 de participanți pentru 67 de branduri. Juriul a fost format din peste 30 de specialiști în marketing și digital și a fost condus de Ajay Naqvi, x Country Marketing Manager Airbnb India.
Pe scena Ateneului Român au urcat 16 agenții : Cohn and Jansen JWT, Digital Star, Golin, Graffiti BBDO, Kinecto Isobar Bucharest, Kubis Interactive, Leo Burnett România/Publicis One, MRM // McCann, MullenLowe Profero, Ogilvy Group, Publicis România/Publicis One, Saatchi & Saatchi + The Geeks România/ Publicis One, The Coca-Cola Company, Thinkdigital România, V8 Interactive și WEBSTYLER & GMP Advertising.
Conform punctelor acumulate din premiile și nominalizările obținute, topul celor mai premiate agenții este:
1. MRM // McCann
2. WEBSTYLER
3. Publicis România/Publicis One
4. Golin
5. Leo Burnett România/Publicis One
MRM // McCann a câștigat premii pentru lucrările „CokeStream Romania” (Silver in Culture – Online Branded Content), „Fakation” și „Little Money Big Fun” pentru KFC, ambele Gold în Social Media Special Mechanics, „Wi Fi Tests” pentru KFC (Gold pentru Mobile Campaigns, Winner în secțiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign și Silver pe aceeași subcategorie) și „Sprite - uncool check-in” (Silver in Digital Brand Experience).
WEBSTYLER și-a adăugat încă șapte trofee în portofoliul de trofee Internetics, pentru campania Gândul - „Romanians Adopt Remainians” (Silver în Viral Non Video și în secțiunea Social Media – Online PR Special Projects și Winner în sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Full Digital Campaign), „Star Wars Stunt” pentru Avstore (Silver în Online PR Special Projects), „Instacans” pentru Coca-Cola (Silver în Mobile Campaigns), „The Epic Call To Arms ” pentru Banca Transilvania (Winner în secțiunea Others - INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign și Silver în aceeași subcategorie).
Publicis România/Publicis One a câștigat cinci trofee, pentru „Bernie Speed Test” (Gold în Viral Non Video și în Online PR Special Projects), „Mr. Bear Driver” (Gold în Online Advertising Games și Silver în Mobile Apps) și „Shop like a Jedi” pentru Carrefour (Silver în Digital Brand Experience).
Golin s-a clasat anul acesta pe locul patru conform numărului de puncte, cu 4 trofee pentru proiectele „Electric Castle, Unofficial Partners” (Gold in Communities – Brand Built Communities) și „Vanilla Skype, the first theatre play with an audience casting” (Silver in Online PR Special Projects, Winner in sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment din INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign și Gold în cadrul aceleiași subcategorii).
Leo Burnett România/Publicis One a obținut 4 trofee de argint: 3 cu TADAAAM by Telekom – Silver în Online Branded Content (Culture), în Brand Built Communities și în secțiunea Social Media Pages și unul cu „ABSOLUT Creator” în Digital Brand Experience.
Cele mai premiate companii în cadrul galei de premiere au fost:
1. KFC ( cu 5 trofee câștigate)
2. The Coca-Cola Company (4 trofee)
3. Mediafax / Telekom Romania / Orange România cu câte 3 trofee
În competiție au fost acordate și trei distincții speciale:
BEST USE OF TECHNOLOGY
Orange My Heartbeats Orange România
client - Orange România
agenție - MullenLowe Profero
MOST CREATIVE CLIENT OF THE YEAR
KFC
SPECIAL AWARD acordat de The Institute pentru promovarea industriilor creative digitale
iLikeIT
Lista completă a câștigătorilor poate fi accesată aici.
Cea de-a XVI-a ediție Internetics prezentată de UPC România, a presupus transformarea competiției propriu-zise în Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale desfășurat în perioada 14-23 noiembrie la Palatul Știrbei. Internetics Digital Week cuprinde o expoziție și o serie de conferințe, cât și alte serii de evenimente conexe care au ca scop să aducă mai aproape de public industriile de publicitate, tehnologie, IT & gaming.
Festivalul este susținut de glo iFuse, Coca-Cola, Grolsch și ABSOLUT.