The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție

Articol / 15 Iun 2021 / Luiza Popescu
  • Conferința globală IAA „Creativity4Better” revine în 2021 cu cea de-a 5-a ediție
1/1
Organizatorii sunt încântați să anunțe că noua ediție 2021 a Conferinței Globală IAA „Creativity4Better” revine cu tema The Value of Bravery.

A cincea ediție va avea loc pe 27-28 octombrie 2021.

Anul acesta a pus curajul în centrul atenției ca motor care a menținut planeta în viață de la începutul acestei „noi normalități”.

Deci, care este abordarea organizatorilor pentru curaj?

Industria marcom se confruntă cu schimbări epice: creșterea noilor piețe, dezvoltarea noilor tehnologii care împuternicesc oamenii și corporațiile, apariția noilor modele de afaceri care au transformat titanii în dinozauri, dezvoltarea noului tip de consumatori, din ce în ce mai exigenți, din ce în ce mai conectați.

Cum reușește un marketer în 2021 să se ridice împotriva oceanelor de schimbare? De ce are nevoie pentru a avansa în mijlocul schimbărilor de paradigmă, dintre care unele în curs de apariție?

Este nevoie de curaj. Curaj care va face diferența, va seduce și va convinge consumatorii. Curajul este cel care adaugă valoare.

A 5-a Conferință Globală IAA, „Creativity4Better”, ne va propulsa către o nouă lume a curajului, a luărilor de poziții, o lume în care să lăsăm o amprentă semnificativă. Speakeri din întreaga lume, renumiți pentru creativitatea lor transformativă, și-au demonstrat de nenumărate ori puterea de a modela atitudini și aspirații. Timp de două zile, ei își vor dezvălui propriile credințe și experiențe. Te vor inspira să faci un salt curajos înainte.

Iată aici un preview al „Creativity4Better” 2021:

Organizatorii se inspiră din creativitate, inovație, sustenabilitate sau neuroștiințe, de la specialiști și pionieri ai inovației și curajului, adevărați lideri ai industriei marcom și nu numai.

Unii dintre speakerii de top prezenți la ediția din 2021 sunt:

  • David Haigh, președinte și CEO, Brand Finance
  • Tom Kelley - Partener, IDEO, autor al best-sellerului „Arta inovației”
  • Sir John Hegarty - Fondator, Creative, Bartle Bogle Hegarty (BBH) și The Garage Soho
  • Dr. Aurora Simionescu - Astrofizician, Institutul Olandez de Cercetare Spațială (SRON) Top 100 de inovatori din Europa în 2015
  • Claire Miller - Director global de strategie, Agenția Lego, Grupul LEGO

  • Acestora li se adaugă si alti speakeri renumiți nume precum Nao Tokui, artist și fondator, Qosmo Japan, Jaime Robinson, cofondator și director creativ, Joan Creative, New York, Sabin Dima, CEO, Humans, Valer Hancaș, Communications and Corporate Affairs Director, Kaufland România, Laura Mihăilă, Head of Marketing, BCR România.

    Note:

    Conferința se va desfășura pe platforma Hopin, cu conținut unic și experiențe diverse.

    Pentru mai multe informații despre bilete și alte detalii, vă rugăm să contactați Ruxandra Radu, coordonator capitol IAA, ruxandra.radu@iaa.ro