The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016

Interviu / 01 Iun 2016 / RDW team
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016SCG
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016thegroup
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016Business Results
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016Erka
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016FCB
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016Media Events
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016Minio Studio
  • Cum am petrecut la Noaptea Agențiilor de Publicitate 2016MullenLowe
1/9
Încă o ediție a evenimentului Noaptea Agențiilor de Publicitate, din cadrul Romanian Design Week, s-a încheiat cu succes. În seara de 26 mai, sute de vizitatori au trecut pragul celor zece agenții pentru a se distra și a interacționa cu lumea publicității. 

Am avut parte de muzică, mâncare, băutură și concepte creative. Iată cum a fost atmosfera acolo.

Business Results by Smart Ideas

1. Câți oameni v-au vizitat aseară și până la ce oră a ținut petrecerea?
Ne-au vizitat în jur de 70 de oameni - clienţi, prieteni, studenţi, startupperi, ONG-uri, jurnalişti, curioşi anonimi, foşti angajaţi ai altor agenţii. Petrecerea a ţinut până la 4 dimineaţa. După ce am terminat cu atelierele, ne-am adunat cu toţii în grdădină şi am cântat până în zori.
 
2. Cum a fost atmosfera și care au fost momentele cele mai importante?
Atmosfera a fost plină de energie, veselie şi, totodată, relaxare plăcută. Atracţia principală a fost pictura pe pereţi. Noi chiar am fost încrezători şi am pus la bătaie pereţii, iar efectul final nu a putut decât să ne bucure. La început, multora nu le-a venit să creadă când le-am pus vopseaua şi spray-ul în mână şi i-am încurajat să picteze, dar odată ce au intrat în cursa asta, se pare că le-a plăcut mult de tot provocarea şi ne-au lăsat super amintiri pe pereţi. Dar şi alte ateliere au făcut coadă – pictura pe tricouri, ornatul de brioşe sau mixatul de cocktail-uri. Alt moment frumos a fost atunci când au cântat băieţii (Mihai Toma şi Andrei Neagu) la chitară şi uşor-uşor ne-am alăturat lor şi am fredonat cu toţii până dimineaţa.

Minio Studio

1. Câți oameni v-au vizitat aseară și până la ce oră a ținut petrecerea?
Minio Studio a pregătit un concept spectaculos anul acesta: Tehnologii interactive în sprijinul brandurilor. Minio Technology HUB a strâns aproximativ 150 de vizitatori. La finalul serii, am înregistrat la intrare 1303 saluturi cu ajutorul execuției speciale “wave hello for Minio”. Undeva pe la 2:30 am primit ultimul val de vizitatori, dar sediul și curtea erau încă pline, așa că am închis muzica în jurul orei 3:00. 
 
2. Cum a fost atmosfera și care au fost momentele cele mai importante?
Oamenii au fost atrași de ideea de HUB al tehnologiilor, de ideea de interactivitate și inovație, iar pe toate acestea le-au găsit la Minio Technology HUB. Cadrul a fost desprins din viitor, iar sediul Minio a avut un aspect high-tech. Atmosfera a fost pe măsura experienței pe care le-am oferit-o, adică spectaculoasă și plină de entuziasm. 
Dintre momentele care au atras cei mai mulți participanți, putem spune că la Minio Studio fiecare zonă furniza surprize pe parcursul întregii seri. Zona de la parter a fost dedicată printării 3D, la etajul 1 a avut loc workshop-ul de Hologramă 3D, ultimul etaj a fost cel al joculețelor interactive Jacobs Barista și Geek Run, iar ultima încăpere a serii a surprins cu un Graffiti Interactiv.
Testarea tehnologiilor s-a lasat cu schimb de informații și prilej de socializare chiar pe terasa Minio Studio, unde o spectaculoasă proiecție pe o perdea de apă și muzica din boxe ne-au ținut companie până târziu în noapte. 

Nuevo
 
1. Câți oameni v-au vizitat aseară și până la ce oră a ținut petrecerea?
În jur de 130 de oameni ne-au trecut pragul, iar petrecerea a început la 20:00 și a ținut până pe la 3 noaptea.
 
2. Cum a fost atmosfera și care au fost momentele cele mai importante?
Atmosfera a fost „delicioasă”, ceea ce ne-am și propus de la început: să adunăm hungry creatives în curtea noastră și să sărbătorim publicitatea pentru o noapte. 
La începutul serii am pus pe tavă, într-o expoziție, cele mai amuzante tablouri clasice condimentate cu mâncare, cât să le dea invitaților un impuls de party. Apoi, am continuat cu burgeri de la Furgoneta Street Chiefs, o băutură rece de la Bar Academy și dans pe muzica The Rabbit King. Un moment important din timpul petrecerii a fost cel în care o banană gonflabilă s-a plimbat de la om la om, cât să se strecoare în pozele lor. Pe lângă distracție, invitații noștri au făcut și o faptă bună și au donat, în schimbul unui pahar de limonadă, către Asociația Anais.

Media Events&Entertainment

1. Câți oameni v-au vizitat aseară și până la ce oră a ținut petrecerea?
A fost un weekend atât de plin și atât de lung, mai ales că, pentru noi, a început de joi. Au venit în jur de 200 de persoane în agenție, unii au rămas, alții au stat doar câteva minute. Au parcurs traseul propus de noi (expozițiile de tablouri și costume, photocorner, camera unde se picta cu henna) și au băut o cafea. Totul s-a terminat la ora 2.
 
2. Cum a fost atmosfera și care au fost momentele cele mai importante?
Atmosfera a fost de garden party, oarecum în familie. Au fost foarte mulți tineri studenți la Comunicare sau Jurnalism, oameni care lucrau în advertising sau organizau evenimente. Cu majoritatea am avut interese comune, iar pentru acest lucru ne bucurăm cel mai mult.
Primul moment important a fost workshop-ul de food, care a întrerupt nu doar muzica din boxe, ci și conversațiile de la mese, acestea fiind imediat înlocuite cu poveștile de călătorie ale Adrianei, de sfârâitul puiului satay pe grătar și demonstrația de latte art, pictura în cafea. În casă, în camera unde Cristina Iacob picta cu henna, era un univers paralel. Liniște, relaxare, un aer oriental de templu indian.
 
SCG - Smart Corporation Group

1. Câți oameni v-au vizitat aseară și până la ce oră a ținut petrecerea? 
Au fost în jur de 150-200 de oameni, dar nu ştim exact, pentru că de la un punct încolo n-am mai ţinut socoteala. Unii veneau, alţii plecau, dar mereu erau suficienţi party people cât să se întreţină atmosfera în continuare. Petrecerea propriu-zisă a fost până la 1:30, iar pe afară s-a mai stat până după 
 
2. Cum a fost atmosfera și care au fost momentele cele mai importante?
Ne-a bucurat că a fost lume şi distracţie pe tot parcursul serii, n-a fost niciun moment boring. Petrecerea a fost gândită cu un „desfăşurător” continuu: proiecţii cu reclame din anii `90 în buclă şi camera cu activităţi în care erau permanent doritori să reinterpreteze printuri vechi şi să completeze în oracol, ajutaţi de stimulente, precum: gumă Turbo, Bonibon şi pufarine. Muzica străină a anilor `90 alternată cu cea românească, băuturile şi burgerii de la clienţii noştri Angelli şi Dr.Oetker au fost, de asemenea, o prezenţă continuă. 
Şi, desigur, atracţia serii: panoul de la intrare cu personajele din Beverly Hills, unde toată lumea s-a înghesuit să facă poze.

pastel

1. Câți oameni v-au vizitat aseară și pană la ce oră a ținut petrecerea?


Petrecerea noastră a început chiar înainte de ora 20:00, pentru că am avut musafiri nerăbdători și entuziasmați de petrecerea noastră. Am avut în jur de 250 de invitați care ne-au trecut pragul și au experimentat cele 10 fațete ale design-ului, așa cum îl trăim la noi în agenție. Am petrecut până la 1:30 în noapte cu oameni faini ce au venit să ne cunoască, să testeze experiențele pregătite, să interacționeze cu design-ul sau doar să ne ureze “La mulți ani!”.

2. Cum a fost atmosfera, care au fost 2-3 momente cele mai importante?

Atmosfera a fost de zece, căci am primit multe urări frumoase și îmbrățișări. Invitații noștri s-au distrat și s-au pozat la Oglinda Deformatoare, care le schimba înfățișarea, au fost angrenați în 3 momente distincte de coregrafie și design în dans alături de Moty Dance și au fost fascinați de un workshop de caligrafie ținut de Georgian Constantin. Bineînțeles, și restul momentelor aniversare, lozurile cu premii și surprize, jocurile de descoperire și zona de graffiti au fost cele care au întreținut atmosfera până târziu.

the group

1. Câți oameni v-au vizitat aseară și până la ce oră a ținut petrecerea?

Estimam ca ne-au vizitat intre 150-200 persoane. Petrecerea a tinut de la 20 la 01:30 a doua zi.

2. Cum a fost atmosfera, care au fost 2-3 momente cele mai importante?

Atmosfera a fost extrem de animată, ca și în anii trecuți. Am continuat tradiția amintirilor foto pe un magnet, astfel încât panoul foro a rămas principalul punct de atracție, socializare și distracție. De asemenea, conceptul nostru “Structura echilibrului” inspirat din tema ediției de anul acesta “Design is everywhere” a fost pus in evidenta printr-o activare specială: o colecție de postere al căror centru de greutate nu este în centru, ci în margine, printr-un truc cu o contra-greutate pe spatele afișului, astfel încât participanții și-au testat “limitele” și au descoperit echilibrul într-un mod inedit.