The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

De ce să fii Junior Graphic Designer @Mind Treat Studios

Interviu / 07 Apr 2017 / INSTITUTE.RO
  • De ce să fii Junior Graphic Designer @Mind Treat Studios
  • De ce să fii Junior Graphic Designer @Mind Treat Studios
1/2
Cu soluțiile inovatoare ale Mind Treat Studios sigur v-ați întâlnit cel puțin o dată, dacă folosiți tehnologia, ca și noi, în fiecare zi. Ei sunt în spatele proiectelor locale care îmblânzesc noile canale de comunicare, oferind experiențe ce depășesc cu succes limitele metodelor digitale obișnuite de livrare a mesajelor.

Dintre proiectele care anul trecut ne-au scos din zona de confort a aplicațiilor mobile comune, vă amințiți probabil de Lose Yourself To Music Silent Strike, aplicația care a dat o dimensiune spațială muzicii din căști, de KFC Wi-Fi tests, care a dat o mână de ajutor adolescenților în pregătirea pentru bacalaureat, și de aplicația Romanian Design Week, ce ne-a oferit tuturor o experiență personalizată de urmărire a traseului designului în oraș.

Începutul de an a fost foarte intens pentru Mind Treat Studios, așa că au decis să își mărească echipa cu un Junior Graphic Designer. I-am rugat să ne povestească pe scurt despre ce mai fac și despre atmosfera de la ei în studio, dar mai ales despre cum lucrează și ce așteptări au de la noul coleg.

Dacă vrei să fii noul Junior Graphic Designer de la Mind Treat Studios, trimite-ne CV-ul și portofoliul la raluca.mirel@institute.ro până pe 24 aprilie.

INTERVIU CU ECHIPA MIND TREAT STUDIOS

Cât de mult simțiți că a crescut piața studiourilor care oferă servicii specializate în platformele noi (Kinect, iOS, Augmented Reality, Facebook sau Android) în România de când ați lansat Mind Treat și până astăzi?

Cu siguranță piața a crescut remarcabil în ultimii ani în România și ne bucurăm enorm. La început, când am apărut pe piață, a fost greu să câștigăm încrederea agențiilor deoarece exista teama că nu era niciun alt studio care să se poată ocupa de proiect în cazul unei situații neprevăzute. Datorită evoluției incredibile a tehnologiei, competiția a apărut, iar agențiile au acum posibilitatea de a cere ajutor în mai multe părți, de a cere estimări de cost și de a lucra cu diverse studiouri pe nevoi diferite. Mind Treat Studios este unic prin simplul fapt că suntem dornici să învățăm orice tehnologie și să ajutăm mereu clientul, fiind agili și curioși pe orice platformă.

Cum credeți că va evolua această piață?

2016 a fost un an incredibil din punct de vedere tehnologic, ce a dat startul unei schimbări a modului în care trăim, lucrăm și jucăm. România se află la intersecția acestor schimbări, adânc ancorată în tot ce este nou. Realitatea virtuală a facut pași enormi și a trecut de la telefon, în casele noastre și mainstream. Internet of things conectează aparatele din casă pentru a crea o armonie și o ușurință în viața de zi cu zi, Ai și chatbots ne ajută nu numai în customer service, dar și în a afla tot ce ne interesează în orice moment. Așadar, lumea este în continuă schimbare, iar Mind Treat Studios se află pe poziții pentru a pune în practică idei inovativ de nebune.

De ce e important pentru un client în 2017 să ia în calcul proiecte pe platformele noi?

Mai mult decât oricând, în agitația continuă în care ne învârtim, tehnologia are un impact major asupra businessului, sănătății și fericirii noastre. Așadar, brandurile se axează din ce în ce mai mult pe a le oferi experiențe de neuitat clienților, pe a le face cunoștință cu numeroasele beneficii ale tehnologiei și pe a le îndeplini nevoile, de la sănătate, finanțe, securitate, timp liber, la business, totul într-un mod inovativ. Tehnologia conectează publicul țintă în noi modalități, iar anul 2017 este despre revoluția IoT (internet of things) și smart home, realitate virtuală și augmentată, și totul la un simplu click (everything on demand), așadar sunt largi arii de dezvoltare și inovație.

Care a fost proiectul care v-a plăcut cel mai mult dintre cele la care ați lucrat în 2016? Povestiți-ne puțin despre el.

Lose Yourself To Music împreună cu Silent Strike este unul din proiectele noastre preferate, o aplicație mobile care îți permite să te miști pe melodii la un nou nivel. Odată cu lansarea noului său album, Silent Strike a vrut să ofere fanilor o experiență unică, așadar , împreună cu agenția de publicitate Three, am pus în aplicare o aplicație mobilă care transferă muzica sa în plan spațial. Mai exact, folosind accelerometrul și geolocalizarea telefonolui, aplicația recunoaște poziția user-ului în melodie și mixează diverse sunete în funcție de aceasta. Fiecare user își poate crea astfel propria melodie și orice plimbare devine o ocazie de a mixa sunetele așa cum simte.


Cum arată o zi obișnuită în biroul Mind Treat?

O zi obișnuită începe clar cu o cafea delicioasă și cu nelipsitul daily – short meeting unde fiecare spune la ce lucrează în ziua respectivă și dacă are nevoie de ajutor ca să prioritizam task-urile. Este un mediu super friendly, în care ne ajutăm unii pe alții și încercăm să învățăm ceva nou zilnic. Ne consolidăm echipa în fiecare zi luând masa împreună și ne bucurăm de bunătățile pregătite de Babi. La final de zi, Mind Treat Studios este numai despre echipă, responsabilitate și empowerment, despre a livra în deadline-ul stabilit proiectele și despre a îmbunătăți cât mai mult experiența oferită utilizatorului.

Știm că vă căutați un coleg nou. Ce așteptări aveți voi și la ce ar trebui să se aștepte el/ea?

Vrem un coleg dornic să învețe lucruri noi și să lucreze în echipă, care să aibă cunoștințe de Photoshop, dar, mai ales, care să își susțină alegerile. UX este despre a răspunde la întrebarea „De ce?”, despre a găsi calea pentru a oferi experiențe de neuitat, user friendly și naturale utilizatorului, așadar sperăm că noul nostru coleg va avea răspunsurile la el. Ar trebui să se aștepte la multă voie bună, implicare și multe proiecte faine pe new technology.