La final de februarie, naționala feminină de baschet a României a întâlnit la Cluj echipa Turciei pentru preliminariile Euro-Basket 2017. De aici și până la un record european de audiență la meci a fost nevoie doar de o idee puternică din partea Webstyler, prin care Banca Transilvania să trezească entuziasmul și spiritul național al suporterilor români.
Plecând de la rivaliatatea istorică dintre cele două țări, campania a fost o chemare la oaste, mobilizând curajul și încrederea suporterilor că putem continua șirul luptelor câștigate în trecut, pariind pe Echipa Națională de Baschet Feminin. Campania a pornit cu un vizual desprins din Scrisoarea a treia.
Suporterii au fost încurajați să trimită propriile mesaje de încurajare
pe care Banca Transilvania le-a postat pe pagina de Facebook.
Meciul a fost documentat de Andreea Burlacu, printr-un live streaming în versuri.
Deși am pierdut meciul cu un scor final de 56-45, atmosfera de pe stadion a fost demnă de o finală, iar campania și-a atins scopul. A readus baschetul feminin în atenția publicului larg și a redat echipei siguranța că se bucură de toată susținerea românilor.