The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

News / 16 Aug 2016 / INSTITUTE.RO
  • EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori
  • EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori
  • EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori
  • EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori
  • EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori
  • EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori
1/6
Începând cu ediția 2016, Effie România se aliniază integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie.

Una dintre cele mai importante modificări este adusă procesului de jurizare prin introducerea dezbaterilor moderate.

Cei 10 moderatori care vor avea rolul să inițieze și să conducă discuțiile între membrii unui juriu format din profesioniști din top management în companii și agenții de advertising sunt: Adina Nica, Managing Director Open-I Research, Adriana Gherman, CMK Senior Manager The Procter & Gamble Company, Angela Gavrilescu, Senior Consultant The Network, Dan Zloteanu Business Consultant & Marketing Researcher MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Diana Flutur, Managing Director, Owner MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Eusediu Mărgăsoiu, Managing Partner The Network, Iuri Constantinov, Marketing Director The Nielsen Company, Mihaela Alexandru, Research Director 360Insights, Mădălina Cârstea, Custom Research & Strategy Director GFK și Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România.

Dacă până acum fiecare din cei 60 de membri ai juriului nota studiile de caz individual, noua strategie încurajează discuțiile între aceștia. Rolul moderatorilor va fi să creeze contextul în care membrii juriului să înțeleagă cât mai bine specificul fiecărei categorii, dar și al fiecărui studiu de caz prin întrebări ajutătoare care să elimine pe cât posibil orice nelămurire. În plus, toate aceste discuții vor contribui la final la realizarea Effie Insight Guide - un material care va sumariza cele mai importante reactii si sugestii ale juratilor despre tendintele observate in urma sesiunilor de jurizare. Effie Insight Guide va fi un instrument menit să ajute agențiile si clientii să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței.

Înscrierea cazurilor, jurizarea și moderarea se vor face toate după un cadru format din patru puncte-cheie: Communications challenge and objectives, Strategic insights and idea, Bringing the idea to life & Results. Vor exista două runde de jurizare, precum și două ceremonii de premiere – prima axată pe nominalizați, iar cea de-a doua pe câștigători. Acest nou aspect introdus tot anul acesta accentuează faptul că focusul nu mai este îndreptat către gala de premiere, ci către procesul de învățare.