57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024Campania „Wrong Labelling” a câștigat Grand Effie, proiect semnat de Aqua Carpatica Flavours și Cohn & Jansen Creative Network. Client: Valvis Holding.
14 agenții au fost premiate la a 21-a ediție Effie Awards Romania 2024. În total, 1 Grand Effie, 10 Gold Effie, 20 Silver Effie, și 26 Bronze Effie au fost aplaudate la Gală. Grand Effie a fost acordat campaniei „Wrong Labelling” de Aqua Carpatica Flavours, semnată de Cohn & Jansen Creative Network pentru Valvis Holding.
Agențiile caștigătoare anul acesta sunt: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB Romania, GRF+, Jam Session Agency, Leo Burnett Romania, McCann Bucharest, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi & The Geeks, Tribal Worldwide, VML, V8 and Zenith Romania.
Top 3 agenții, cu cel mai mare scor in competiție, sunt Cohn & Jansen Creative Network, urmată de Jam Session Agency și Publicis Romania.
Top 3 clients sunt ING Bank, Valvis Holding and P&G.
Top 3 branduri sunt ING Bank pe locul întâi, urmat de Aqua Carpatica Flavours și Storia.ro.
În baza clasamentului Effie Romania, calculat conform International Effie Index, Clientul Anului este ING Bank, Brand-ul Anului este ING Bank și Agenția Anului este Cohn & Jansen Creative Network.
Gala Effie 2024 a avut loc la The Tent/Clubul Diplomatic și a fost găzduită de Cosmin Seleși.
Comitetul de organizare Effie Awards 2024 a fost compus din: Carmen Miruță – Cheil Centrade, Cătălin Albu – Publicis Romania, Diana Crâșmariu – Cohn&Jansen Creative Network, Elia Cazan – P&G South East Europe, Gabriela Luca – Carrefour Romania, Ioana Cadîr – Jam Session Agency, Laura Moisă - Blindspot, Laurențiu Semeniuc – Saatchi Creative Hub, Monica Dudău – Storia si OLX Imobiliare, Monica Eftimie – KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Oana Năstase – Leo Burnett, Sergiu Mircea – Banca Transilvania și Ștefan Chirițescu – McCann Worldgroup Romania. Comitetul a fost condus de Răzvan Acsente – Chief Marketing Officer, Tazz.
***
Gold Partner: George. Primul banking inteligent.
Partners: Ploom, Kaufland, Coca-Cola, Mastercard, Salesforce, Amigo si Stella Artois.
Creative Partner: Leo Burnett
Technology partner: Ireal.ro
Strategic partners: NielsenIQ
Media Partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, The Institute, Euromedia.
14 agenții au fost premiate la a 21-a ediție Effie Awards Romania 2024. În total, 1 Grand Effie, 10 Gold Effie, 20 Silver Effie, și 26 Bronze Effie au fost aplaudate la Gală. Grand Effie a fost acordat campaniei „Wrong Labelling” de Aqua Carpatica Flavours, semnată de Cohn & Jansen Creative Network pentru Valvis Holding.
Agențiile caștigătoare anul acesta sunt: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB Romania, GRF+, Jam Session Agency, Leo Burnett Romania, McCann Bucharest, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi & The Geeks, Tribal Worldwide, VML, V8 and Zenith Romania.
Top 3 agenții, cu cel mai mare scor in competiție, sunt Cohn & Jansen Creative Network, urmată de Jam Session Agency și Publicis Romania.
Top 3 clients sunt ING Bank, Valvis Holding and P&G.
Top 3 branduri sunt ING Bank pe locul întâi, urmat de Aqua Carpatica Flavours și Storia.ro.
În baza clasamentului Effie Romania, calculat conform International Effie Index, Clientul Anului este ING Bank, Brand-ul Anului este ING Bank și Agenția Anului este Cohn & Jansen Creative Network.
Gala Effie 2024 a avut loc la The Tent/Clubul Diplomatic și a fost găzduită de Cosmin Seleși.
Comitetul de organizare Effie Awards 2024 a fost compus din: Carmen Miruță – Cheil Centrade, Cătălin Albu – Publicis Romania, Diana Crâșmariu – Cohn&Jansen Creative Network, Elia Cazan – P&G South East Europe, Gabriela Luca – Carrefour Romania, Ioana Cadîr – Jam Session Agency, Laura Moisă - Blindspot, Laurențiu Semeniuc – Saatchi Creative Hub, Monica Dudău – Storia si OLX Imobiliare, Monica Eftimie – KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Oana Năstase – Leo Burnett, Sergiu Mircea – Banca Transilvania și Ștefan Chirițescu – McCann Worldgroup Romania. Comitetul a fost condus de Răzvan Acsente – Chief Marketing Officer, Tazz.
***
Gold Partner: George. Primul banking inteligent.
Partners: Ploom, Kaufland, Coca-Cola, Mastercard, Salesforce, Amigo si Stella Artois.
Creative Partner: Leo Burnett
Technology partner: Ireal.ro
Strategic partners: NielsenIQ
Media Partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, The Institute, Euromedia.