The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii!

Articol / 17 Iun 2024 /
  • Effie Awards 2024 anunță caștigătorii!
1/1
57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024Campania „Wrong Labelling” a câștigat Grand Effie, proiect semnat de Aqua Carpatica Flavours și Cohn & Jansen Creative Network. Client: Valvis Holding.

14 agenții au fost premiate la a 21-a ediție Effie Awards Romania 2024. În total, 1 Grand Effie, 10 Gold Effie, 20 Silver Effie, și 26 Bronze Effie au fost aplaudate la Gală. Grand Effie a fost acordat campaniei „Wrong Labelling” de Aqua Carpatica Flavours, semnată de Cohn & Jansen Creative Network pentru Valvis Holding.

Agențiile caștigătoare anul acesta sunt: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB Romania, GRF+, Jam Session Agency, Leo Burnett Romania, McCann Bucharest, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi & The Geeks, Tribal Worldwide, VML, V8 and Zenith Romania.

Top 3 agenții, cu cel mai mare scor in competiție, sunt Cohn & Jansen Creative Network, urmată de Jam Session Agency și Publicis Romania.

Top 3 clients sunt ING Bank, Valvis Holding and P&G.

Top 3 branduri sunt ING Bank pe locul întâi, urmat de Aqua Carpatica Flavours și Storia.ro. 

În baza clasamentului Effie Romania, calculat conform International Effie Index, Clientul Anului este ING Bank, Brand-ul Anului este ING Bank și Agenția Anului este Cohn & Jansen Creative Network.

Gala Effie 2024 a avut loc la The Tent/Clubul Diplomatic și a fost găzduită de Cosmin Seleși.

Comitetul de organizare Effie Awards 2024 a fost compus din: Carmen Miruță – Cheil Centrade, Cătălin Albu – Publicis Romania, Diana Crâșmariu – Cohn&Jansen Creative Network, Elia Cazan – P&G South East Europe, Gabriela Luca – Carrefour Romania, Ioana Cadîr  – Jam Session Agency, Laura Moisă - Blindspot, Laurențiu Semeniuc – Saatchi Creative Hub, Monica Dudău – Storia si OLX Imobiliare, Monica Eftimie – KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Oana Năstase – Leo Burnett, Sergiu Mircea – Banca Transilvania și Ștefan Chirițescu – McCann Worldgroup Romania. Comitetul a fost condus de Răzvan Acsente – Chief Marketing Officer, Tazz.

***

Gold Partner: George. Primul banking inteligent.
Partners: Ploom, Kaufland, Coca-Cola, Mastercard, Salesforce, Amigo si Stella Artois.
Creative Partner: Leo Burnett
Technology partner: Ireal.ro
Strategic partners: NielsenIQ
Media Partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, The Institute, Euromedia.